Wirtualny operator, który dotychczas oferował jedynie ofertę prepaid, zaprezentował dzisiaj warunki oferty abonamentowej. Klient złoży ją sam jak puzzle – w zależności od potrzeb. Jest także darmowy Internet na początek.
Virgin Mobile nieprzypadkowo nazwał swoją ofertę ALBONAMENT. Klienci otrzymują możliwość samodzielnego skonstruowania oferty dla siebie z pakietów minut, SMS-ów, pakietów Internetu i usług dodanych. Co więcej, mogą zmieniać poszczególne składowe podczas trwania umowy, zarówno w górę, jak i w dół, np. zmniejszając ilość GB czy zwiększając liczbę SMS-ów. Zmiana pakietu w górę następuje w czasie rzeczywistym, zaś zmiana w dół – od następnego cyklu rozliczeniowego.
Możliwe jest także wyłączenie usług od kolejnego okresu rozliczeniowego i zredukowanie abonamentu do 0 zł (10 zł w przypadku, gdy wolimy dostawać papierową fakturę i nie chcemy, aby Virgin Mobile wysyłał nam informacje związane ze swoimi ofertami i promocjami). W tym czasie klient może korzystać z Pay-As-You albo nie korzystać w ogóle, zachowując ważność karty SIM przez 24 miesiące. To może być propozycja dla wyjeżdżających często i na długo za granicę, gdzie korzystają tylko z numeru lokalnego operatora.
Z poniższych składowych klient może wziąć np. 100 minut, 250 SMS-ów i 3 GB Internetu, jednak jeśli z tego ostatniego korzysta jedynie w celu sprawdzania, co słychać na Facebooku i rozmów na WhatsApp, może także ograniczyć się do opcji Data No Limit dla wybranych aplikacji, która kosztuje 9 zł miesięcznie.
Oprócz pakietów cyklicznych, są także pakiety jednorazowe, które zawsze ważne są 30 dni od wykupienia. Zużywane są w pierwszej kolejności przed minutami, danymi czy SMS-ami z pakietów cyklicznych.
Jest także promocja, związana z wprowadzeniem oferty abonamentowej – darmowy Internet przez 6 miesięcy. W przypadku tej oferty, klient płaci 17 zł za nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci i na stacjonarne, 9 zł za nielimitowane SMS-y, natomiast za Internet przez pół roku nie płaci wcale, mogąc wybrać dowolny pakiet: 1, 3, 5, 10 lub 20 GB. Po upływie tego okresu może ponownie wybrać taki pakiet Internetu, jaki jest mu potrzebny i wówczas opłata za niego zostanie doliczona do abonamentu. Warunkiem skorzystania z promocji, jest utrzymanie jej przez minimum 6 miesięcy.
Nowi klienci Virgin Mobile mogą skorzystać z oferty już dziś. Obecni, korzystający z oferty prepaid, muszą z tym poczekać do 3 lutego, kiedy operator umożliwi swoim dotychczasowym klientom migrację z oferty prepaid na abonament. Umowa abonamentowa podpisywana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Nie ma opłaty aktywacyjnej.
Przy okazji prezentowania nowej oferty Virgin Mobile pochwalił się także liczbami. W minionym roku baza jego użytkowników wzrosła do 412 000 i zajął drugą pozycję w rankingu przenosin numerów (+52,7 tysięcy) za Play. W tej chwili 86 proc. jego klientów zarejestrowało karty, co można zrobić już w 25 tysiącach punktów w całym kraju lub za pośrednictwem darmowego kuriera. Plany? Ambitne. Zwiększyć liczbę klientów do 650 000 na koniec 2017 roku i do miliona na koniec 2018 roku. Trwają także prace nad ofertą Multi-SIM, ofercie dla biznesu oraz usługach dodanych dla klientów.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.