H&M i Google mają nietuzinkową propozycję dla wszystkich kobiet. Wystarczy tylko oddać własną prywatność jednej z aplikacji, a otrzymamy niepowtarzalne i spersonalizowane ubranie.
Dzisiaj, jak nigdy wcześniej trudno jest się wyróżnić za pomocą ubioru. To paradoksalne, bowiem dostępnych jest mnóstwo wariacji, jest większa tolerancja i co chwilę pojawiają się nowe projekty. Jednak trendy w modzie przemijają znacznie szybciej a konsumpcjonizm zabija pomysły prędzej niż ludzie mogą nadążyć z ich generowaniem. Z pomocą przychodzi Ivyrevel, który jest cyfrowym domem mody, przynależącym do firmy H&M. Wraz z Google, podjął się nietuzinkowej współpracy.
Kluczem dzisiejszego świata jest wszechobecna personalizacja i indywidualizacja. Wychodząc z tego założenia, obie firmy przygotowały pomysł na wytworzenie oryginalnego ubrania na podstawie danych zebranych od potencjalnego nabywcy. Na razie oferta została skierowana tylko względem kobiet i zamknięta jest w obrębie sukienek. Żeby nie było tak miło – wiąże się z oddaniem swojej prywatności.
W celu stworzenia sukienki, zainteresowana osoba będzie musiała pobrać, następnie zainstalować specjalną aplikację na Androida i używać jej przez jeden tydzień. Program będzie śledził informacje na temat miejsc, które zostaną odwiedzone, lokalnej pogody, szybkości z którą się poruszamy, co podłączamy do smartfona, jaki rodzaj aktywności uprawiamy itd. Aplikacja zaprojektowana przez Google i Ivyrevel opiera się na API Snapshot – interfejsie mogącym wykorzystać każdy dostępny czujnik w smartfonie.
Projekt nazywa się Data_Dress i dopiero w późniejszym czasie tego roku trafi na rynek. Sukienki będą całkowicie spersonalizowane – nie tylko pod względem wzorów i materiałów, ale także (jak chwali się producent) – wobec sposobu, w jakim zamawiająca użytkowniczka będzie żyła. Cena? 99 dolarów. Projekt zakłada przystosowanie kroju względem wybranej preferencji w aplikacji (styl biznesowy, imprezowy czy galowy), kolor ma być związany z pogodą, zaś wzory będą odpowiadać miejscom, w którym się bywało.
Pomysł wydaje się być ciekawy i na pewno skusi część osób. Większy problem upatruję jednak w oddaniu swojej prywatności. Obie firmy raczej nie wyrzucą do kosza otrzymanych danych.
Źródło: Ivyrevel
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…