Serce i Rozum przeszli na emeryturę i już nigdy nie zaoferują Ci internetu, a także pakietu FunPack — usług dostępnych w Orange Polska.
Serce i Rozum to dwie najbardziej rozpoznawalne maskotki. Bawiły nas jeszcze za czasów Telekomunikacji Polskiej, później stały się twarzami kampanii Orange Polska. Zawsze miały do powiedzenia coś śmiesznego, a przy tym reklamowały ofertę operatorską. Jednak wszystko, co dobre kiedyś musi się skończyć.
Jak wynika z informacji przekazanych przez serwis wirtualnemedia, wprowadzenie nowej oferty Orange Love (łączy usługę internetu z usługami telewizyjnymi i komórkowymi), spowodowało start nowej kampanii reklamowej, w której zabrakło miejsca dla naszych bohaterów – Serca i Rozumu.
Jest to spowodowane nową strategią marketingową Orange Polska, a także wyeksploatowaniem Serca i Rozumu — tak wyjaśnia Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.
Coś jednak wisiało w powietrzu i można było się tego spodziewać, gdyż ostatnia reklama z Sercem i Rozumiem w rolach głównych, została wyemitowana siedem miesięcy temu i dotyczyła internetu światłowodowego.
Warto jeszcze wspomnieć, że w 2011 roku Orange Polska, Publicis i MEC za serię reklam z naszymi bohaterami otrzymały Grand Prix w konkursie Effie Awards.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…