Serce i Rozum przeszli na emeryturę i już nigdy nie zaoferują Ci internetu, a także pakietu FunPack — usług dostępnych w Orange Polska.
Serce i Rozum to dwie najbardziej rozpoznawalne maskotki. Bawiły nas jeszcze za czasów Telekomunikacji Polskiej, później stały się twarzami kampanii Orange Polska. Zawsze miały do powiedzenia coś śmiesznego, a przy tym reklamowały ofertę operatorską. Jednak wszystko, co dobre kiedyś musi się skończyć.
Jak wynika z informacji przekazanych przez serwis wirtualnemedia, wprowadzenie nowej oferty Orange Love (łączy usługę internetu z usługami telewizyjnymi i komórkowymi), spowodowało start nowej kampanii reklamowej, w której zabrakło miejsca dla naszych bohaterów – Serca i Rozumu.
Jest to spowodowane nową strategią marketingową Orange Polska, a także wyeksploatowaniem Serca i Rozumu — tak wyjaśnia Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu Orange Polska ds. rynku konsumenckiego.
Coś jednak wisiało w powietrzu i można było się tego spodziewać, gdyż ostatnia reklama z Sercem i Rozumiem w rolach głównych, została wyemitowana siedem miesięcy temu i dotyczyła internetu światłowodowego.
Warto jeszcze wspomnieć, że w 2011 roku Orange Polska, Publicis i MEC za serię reklam z naszymi bohaterami otrzymały Grand Prix w konkursie Effie Awards.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Wybitna odporność na przeciwności losu, rewelacyjne możliwości współpracy z komputerem, jasny ekran OLED o niewygórowanej…
Wygląda na to, że Nothing - a raczej CMF - ma jeszcze jakieś ciekawe karty…
1500 to bardzo mało na nowy smartfon w 2025 roku. Teraz możesz mieć za to…
Aktualizacja do OneUI 7 przejdzie do historii jako jeden z mniej udanych softów w historii.…
OnePlus Ace 5 Ultimate Edition to kolejna po OnePlusie 13s i OnePlusie 13T premiera chińskiego…
Klon legendarnego RTS – Tempest Rising jest obecnie do kupienia w niższej cenie niż na…