Microsoft przystąpił do kolejnego etapu swojej kampanii marketingowej promującej nowe mobilne okienka. I tak oto w Nowym Jorku stanął gigantyczny, wysoki na 6 pięter telefon, stylizowany na model pracujący pod kontrolą WP7. Sprzęt nie będzie tylko stał i ładnie wyglądał. Będzie też promował ciekawe aplikacje, które już teraz można znaleźć w sklepie Microsoftu. Pojawi się reklama Plants vs Zombies, kilka „relacji na żywo” z koncertów. Generalnie Microsoft stanie na przysłowiowych uszach, żeby przekonać ludzi, że warto kupić ten produkt.
Na potrzeby kampanii gigant z Redmond zaaranżował także słynne już kafelki z interfejsu Metro UI w scenki, gdzie występowali prawdziwi ludzie. Co ciekawe, jedną z takich scenek były rzekomo najprawdziwsze w świecie oświadczyny, co tylko dodaje całej sprawie pozytywnego PR-u. Kampania skierowana na takie właśnie tory ma na celu podkreślenie relacji międzyludzkich, jakie można budować – a jakżeby inaczej 😉 – za pomocą Windows Phone.
Najlepszą oceną tej akcji będą wyniki sprzedaży pierwszych słuchawek z WP7, które już niedługo zawitają do Stanów Zjednoczonych i na globalne rynki: Nokia Lumia 800, Lumia 710, Samsung Focus S czy HTC Radar. Tak czy inaczej, o pewnym sukcesie kampanii już można mówić: o niespełna 20-metrowym telefonie stojącym w sercu aglomeracji już jest głośno.
źródło: slashgear.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Składany flagowiec w super promocji? Motorola razr 50 Ultra po raz pierwszy doczekała się aż…
Segment tanich tabletów przeżywa rozkwit. Świeżo zaprezentowany Teclast M50 Mini dołącza właśnie do niedrogich pobratymców…
Tanie realme zdobyło kolejną certyfikację. Szykuje się globalne ogłoszenie niskobudżetowca. Niedługo realme Note 60x będzie…
Masz flagowca Apple? To przydałyby Ci się słuchawki. Jako fan marki na pewno słyszałeś o…
Nowy tablet OPPO Pad 3 zadebiutuje już jutro. Na dzień przed premierą sporo o nim…
Dzieli nas dzień od prezentacji średniaków OPPO. O nowym OPPO Reno 13 (Pro) wiemy niemalże…