Samsung ma strasznego pecha, jeśli chodzi o aktualizację Galaxy S i9000 do nowego Androida. Zaledwie kilka godzin temu informowaliśmy Was o tym, że użytkownicy tego telefonu z brandem sieci Plus mogą już cieszyć się aktualizacją do Gingerbread’a a tutaj niespodzianka: aktualizacja zniknęła z serwerów tak szybko, jak się na nich pojawiła. O co chodzi?
Samsung Polska wydał krótki komunikat, w którym lakonicznie poinformował użytkowników o tym, że w udostępnionym sofcie był błąd, pojawiła się informacja o tym, że trwają prace nad jak najszybszym załataniem usterki i ponownym udostępnieniu oprogramowania użytkownikom. Szczerze mówiąc, nie dowierzałem, że Samsungowi jeszcze kiedyś przytrafi się tego typu wpadka, no, ale jak widać, „zdarza się najlepszym”.
W tej chwili nie wiadomo, czego dokładnie dotyczył błąd w sofcie lub w sposobie jego dystrybucji, jednak cała sytuacja musi być dla koreańskiego giganta dość dużym rozczarowaniem. Wszyscy mamy nadzieję, że usterka zostanie szybko usunięta i już wkrótce soft wróci na serwery Samsunga. Swoją drogą, mając na uwadze taką wpadkę, byłoby miło, gdyby koreański gigant uderzył się w pierś i w ramach „zadośćuczynienia” wypuścił oficjalnego Gingerbread’a dla wszystkich SGS’ów, w tym także tych niebrandowanych.
źródło: Samsung Polska @Facebook
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) udowadniają, że eksport nie jest zarezerwowany wyłącznie dla dużych…
Orange Flex przygotował ofertę idealną w ramach ferii zimowych, które właśnie trwają. W aplikacji w…
Wygląda na to, że Google Pixel 6a to naprawdę wytrzymały smartfon. Już niejeden egzemplarz wytrzymał…
Niebawem poznamy najcieńszy flagowiec, który zdetronizuje dotychczasowego króla "składaków", czyli HONOR Magic V3. Do debiutu…
Nowa metoda oszustów jest bezlitosna dla niczego nieświadomych Polaków. Policja wydała ważny apel, wskazując, kto…
DeepSeek to nowe objawienie 2025 roku, czyli chatbot AI, który stał się konkurencją dla ChatGPT.…