Według T-mobile nowa filozofia działania oraz wprowadzone przez sieć zmiany przynoszą pierwsze efekty. T-Mobile Polska na koniec grudnia 2016 roku obsługiwała bazę 10,634 miliona klientów. Z kolei przychody całkowite osiągnęły w czwartym kwartale 2016 roku 1,723 miliarda złotych.
W 2016 roku klienci T-Mobile otrzymali większy zasięg LTE oraz nową ofertę SuperNet z nieograniczonym dostępem do Internetu w wybranych aplikacjach.
T-Mobile Polska na koniec grudnia 2016 roku obsługiwała bazę 10,634 miliona klientów. W przypadku segmentu usług przedpłaconych Spółka zamknęła rok liczbą 4,022 miliona klientów, a niższa o 657 tysięcy liczba kart SIM w czwartym kwartale odzwierciedlała trendy rynkowe związane z wprowadzeniem obowiązkowej rejestracji numerów usług przedpłaconych. W czwartym kwartale 2016 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 70 tysięcy i Spółka na koniec roku obsługiwała bazę 6,612 miliona abonentów.
Bilans T‑Mobile Polska na koniec 2016 roku w segmencie klientów abonamentowych jest dodatni, a liczba klientów zwiększyła się o 43 tysiące w porównaniu do roku 2015.
Jeżeli natomiast chodzi o LTE w 2016 roku nakłady inwestycyjne T-Mobile Polska wraz z zakupem częstotliwości osiągnęły poziom 5,025 miliarda złotych, z czego znaczną część stanowiło pozyskanie częstotliwości 800 MHz i 2600 MHz. W tym samym czasie Spółka chwali się, że niemalże podwoiła powierzchnię kraju, na której oferuje dostęp do technologii LTE zwiększając ją o blisko 44 punkty procentowe do ponad 92% powierzchni kraju.
Na koniec warto wspomnieć o finansach. Przychody całkowite T-Mobile Polska osiągnęły w czwartym kwartale 2016 roku 1,723 miliarda złotych i były wyższe o 4,8% w porównaniu do ubiegłego roku. W całym 2016 roku przychody całkowite Spółki wyniosły 6,491 miliarda złotych i były wyższe o 0,5% w porównaniu do 2015 roku.
T-Mobile odwrócił trendy? Spółka kolejny kwartał z rzędu zakończyła ze wzrostem bazy abonentów oraz przychodów całkowitych. Z „suchych danych” wynika, że działania T-Mobile cieszą się rzeczywiście coraz większą popularnością. A Wy jak uważacie? Hit czy kit?
Źródło: własne, informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.