LG zastrzegło nazwę i logo FullVision w USA, Europie i Korei Południowej. Producent ma wielkie plany wobec tej marki, co zdaje się być zapowiedzią zastosowania ekranów o proporcjach 18:9 w kolejnych flagowcach LG.
FullVision to nazwa ekranu, jaki znajdziemy w LG G6. Jego najbardziej charakterystyczną cechą są proporcje – standardowe 16:9 zostało zastąpione przez 18:9. Do tego dochodzi jeszcze wsparcie dla technologii Dolby Vision i HDR10, akcent stylistyczny w postaci zaokrąglonych narożników czy wąskie ramki wokół samego ekranu. Nowy krok LG sugeruje, że producent ma wielkie plany wobec tego projektu.
LG zastrzegło nazwę i logo FullVision w USA, Europie i Korei Południowej. Producent chce promować to rozwiązanie i przekonywać o korzyściach wynikających z jego zastosowania w swoich smartfonach. Tak szeroko zakrojona akcja jest sugestią, że następne flagowce LG również zostaną wyposażone w ekrany FullVision, co byłoby racjonalnym i rozsądnym krokiem. Oczywiście między poszczególnymi generacjami będą widoczne jakieś różnice, ale główne cechy charakterystyczne będą już wspólne dla każdej z nich.
Pamiętajmy, że LG ma też w planach na dalszą przyszłość przeniesienie nowego formatu do smartfonów z niższych półek cenowych, więc to może być projekt długoterminowy, o ile LG nie zmieni zdania, tak jak w przypadku modułów.
Źródło: LG
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.