Po raz kolejny dochodzą nas słuchy, iż flagowe smartfony od Google z linii Pixel borykają się z problemami z działaniem. W ostatnim czasie to już któryś przypadek z rzędu, przez który użytkownicy mogą mieć powody do narzekania. O co chodzi tym razem?
Smartfony Google Pixel i Pixel XL zostały oficjalnie zaprezentowane w drugiej połowie ubiegłego roku – od początku wyglądały one nieźle, nie tylko na papierze, ale również w testach. Okazuje się, iż po problemach z Bluetooth oraz głośnikiem w niektórych modelach, tym razem użytkowników czeka kolejny z nich – brak możliwości zrobienia kopii zapasowej najważniejszych informacji przechowywanych na smartfonach.
Google przyznaje, iż problem istnieje – jeden z inżynierów poinformował nawet, iż doznał go także na swoim urządzeniu. Obecnie amerykańska firma stara się dotrzeć do osób, u których proces robienia kopii zapasowej oraz synchronizacji został całkowicie „zawieszony” podczas pracy.
Obecnie nie wiadomo jeszcze, dlaczego problem z kopią zapasową występuje tylko na niektórych urządzeniach z linii Pixel: podczas wejścia w odpowiednią zakładkę oraz zmuszenia smartfona do pracy, użytkownicy mogą bowiem podziwiać tylko i wyłącznie napis „oczekiwanie”.
Problem powinien zostać naprawiony w przeciągu kilku dni, zależnie od tego, jak szybko i dużo informacji na jego temat zgromadzi Google.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.