Jedna z najpopularniejszych aplikacji do nauki języków na platformie mobilnej doczekała się wprowadzenia abonamentu. Poznaliśmy cenę, jaką trzeba będzie zapłacić za dodatkowe możliwości. W całej sytuacji jest jednak jeden haczyk.
Duolingo to obecnie najpopularniejsza aplikacja do uczenia się języków – program odniósł światowy sukces i korzysta z niego około 100 milionów osób. Niestety przez ostatnie miesiące, twórcy praktycznie nie zarabiali na swoim programie, tak więc czas to zmienić: poznajcie Duolingo Plus, czyli zupełnie nowy abonament, który między innymi pozwoli zlikwidować reklamy w całej aplikacji.
Duolingo Plus to abonament, który został wyceniony na 49 złotych miesięcznie. W tej kwocie twórcy nie będą nam wyświetlać już reklam oraz przekażą część pieniędzy dla osób, które mają trudniejszy dostęp do nauki. To ciekawy model zarabiania, bowiem opiera się na on tylko i wyłącznie na geście użytkownika. Twórcy poinformowali, iż podstawowe funkcje pozostaną dostępne w darmowej wersji. Będziemy mogli więc dalej uczyć się za darmo.
Tak naprawdę nie wiadomo, ile osób zdecyduje się zapłacić za abonament – jeżeli funkcje podstawowe są dostępne za darmo. Nie oznacza to jednak, iż Duolingo nie wprowadzi kolejnych możliwości wraz z czasem, aby obniżyć lub jeszcze bardziej podbić stawkę.
Aktualizacja aplikacji przebiega etapami i jest dostępna zarówno na iOS, jak i Androida.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
HONOR Watch 5 Ultra oficjalnie zaprezentowany podczas MWC 2025. Nowy smartwatch producenta czaruje wyglądem i…
Chcesz kupić nowe słuchawki bezprzewodowe? Wybór na rynku jest ogromny, a rodzajów słuchawek wiele: dokanałowe,…
Motorola przedstawiła na MWC 2025 nowości dla ekosystemu Smart Connect. Te upłynnią pracę systemu, dzięki…
Świetne słuchawki TWS Bose QuietComfort Earbuds w promocji Amazon. Kultowy model doczekał się mocnej obniżki…
Zapraszam na test Nothing Phone (3a) Pro: najnowszego superśredniaka młodej, obiecującej i ambitnej marki. To…
Polska premiera Nothing Phone 3a i Phone 3a Pro już za nami. Sprawdźmy, czy w…