Twórcy Facebooka już od dawna dawali sygnały, że interesują ich rozbudowane materiały wideo. Okazuje się, że cała sprawa może zajść znacznie dalej, niż się tego spodziewaliśmy, a Mark Zuckerberg będzie chciał jeszcze bardziej uzależnić nas od swojego portalu.
W sieci pojawiła się ciekawa informacja na temat tego, iż Facebook pracuje obecnie nad stworzeniem dedykowanych materiałów wideo, które miałyby przypominać telewizję. Oczywiście nie będą to długie programy czy reportaże, a krótkie wideo o długości od 50 do 10 minut – przynajmniej na samym początku. Od połowy czerwca tego roku, w serwisie mają pojawić się 24 zupełnie nowe multimedia, nad którymi pracują także celebryci oraz gwiazdy znane chociażby do tej pory z YouTube’a. Nie wiadomo jeszcze, o kogo dokładnie chodzi, ale źródło tej informacji podaje, iż Facebook podpisał ze wspomnianymi osobami odpowiednie umowy na dostarczenie treści.
Korzystając z serwisu zarówno na komputerze, jak i na urządzeniu mobilnym (Android, iOS), użytkownicy będą mogli w dowolnej chwili skorzystać z przeprojektowanej karty wideo, która będzie zawierała w sobie bezpłatne programy. Całość ma być darmowa, bowiem Facebook chce zarabiać tylko i wyłącznie na reklamach, a nie na abonamencie płaconym przez użytkowników.
Osobiście uważam, że ten nowy pomysł zdecydowanie może wypalić. Facebook posiadając taką bazę użytkowników jest w stanie powalczyć z konkurencją.
Pytanie tylko… czym dokładnie będą te programy oraz materiały premium, które pojawią się na przestrzeni czasu? Odpowiedź na to pytanie, jest w tym momencie kluczowa.
Źródło: Business Insider
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.