Raport dotyczący przenoszenia numerów wśród polskich operatorów potwierdza, że Play nie ma sobie równych w odbieraniu klientów konkurencji. Fioletowy operator jako jedyny z tzw. Wielkiej Czwórki może pochwalić się pozytywnym bilansem. Z mniejszych graczy najlepiej poradziło sobie PREMIUM MOBILE.
2016 rok był bardzo dobry dla Play i właściwie zapowiedział to, co stało się rzeczywistością w pierwszym kwartale 2017 roku.
Przenoszenie numerów
Plus | Play | T-Mobile | Orange | |
Zysk | 78341 | 195488 | 96428 | 137331 |
Strata | 130095 | 131059 | 128926 | 152712 |
Bilans | -51754 | 64429 | -32498 | -15381 |
Według raportu Urządu Komunikacji Elektronicznej (UKE), Play może się pochwalić naprawdę pozytywnym bilansem. Fioletowi stracili ponad 130 tys. klientów, by zyskać ich aż 195,5 tys., co łącznie daje o 65,5 tys. użytkowników więcej. To liczba naprawdę imponująca, zwłaszcza w gronie tzw. Wielkiej Trójki, gdyż tylko Play jest na plusie. Tymczasem Orange, T-Mobile i zwłaszcza Plus są na minusie. Jak tak dalej pójdzie, Play naprawdę zostanie liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego.
Przenoszenie numerów
PREMIUM MOBILE | Virgin Mobile | Viking Mobile | |
Zysk | 10188 | 17381 | 5265 |
Strata | 310 | 8395 | 377 |
Bilans | 9878 | 8986 | 4888 |
Jeśli chodzi o mniejszych graczy, to świetnie poradziło sobie PREMIUM MOBILE, któremu przybyło prawie 10 tys. numerów. Virgin Mobile też jest na plusie, ale ten operator nie tylko sporo zyskał, ale też sporo stracił, przez co ogólnie wypadł gorzej niż PREMIUM MOBILE. Warto również zwrócić uwagę na Viking Mobile, które zyskało prawie 5 tys. klientów.
Czy powyższe statystyki są dla Was zaskakujące?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.