Cieszy, jeśli wojna między tymi dwoma producentami samrtfonów przenosi się czasem poza sale sądowe. Specjalnie na potrzeby rynku amerykańskiego koreańska firma stworzyła reklamę, która nie tyle co promuje Galaxy S2-jkę, ale wyśmiewa się z flagowego produktu firmy z Cupertinio. Powiew świeżości w skostniałym ostatnimi czasy świecie reklam? Naszym zdaniem: owszem!
Już wcześniej Samsung próbował swoich sił w prześmiewczej reklamie wymierzonej w Apple’a jednak – moim zdaniem – humor oraz ironia, jaką aż ocieka nowy spot reklamowy Koreańczyków, prezentuje bardzo wysoki poziom.
Kolejka, garść ludzi, która już kilka tygodni czeka na swojego upragnionego iPhone’a aż nagle ktoś z tłumu zauważa całkiem ładną Azjatkę, posiadającą flagowy smartfon od Samsunga…no i się zaczyna. Zresztą, zobaczcie sami:
Nie ukrywam, że z wielką niecierpliwością czekam na odpowiedź firmy z logiem nadgryzionego jabłka. Przeniesienie sporu z sądów na Youtube’a dostarczy nam wszystkim wielu ciekawych wrażeń, koło których trudno będzie przejść obojętnie. A może jakieś inne firmy chcą jeszcze w podobny sposób dopiec Apple? Swoje rachunki z nimi ma chociażby HTC czy Motorola 😉
źródło: pocketnow.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Globalny Xiaomi 15 Ultra ujawnia kolejne tajemnice. Superflagowiec już nie tylko zdradził wygląd na żywo…
Epicka strategia turowa trafiła na 80% zniżkę. Ta sprawi, że przy zakupie tytułu zaoszczędzicie -…
Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…
Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…
T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…
Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…