Okulary Spectacles są w końcu dostępne na Starym Kontynencie. Do tej pory, możliwość ich zakupu mieli tylko mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. Specjalne żółte automaty ruszają w podróż po Europie.
Budki do sprzedaży oraz same okulary są identyczne, jak te w USA w zeszłym roku. Ekscytacja gadżetem w Stanach nie jest już tak duża jak na początku, w związku z czym firma postanowiła spróbować w innej części świata.
Jeśli jesteśmy zainteresowani zakupem to mamy dwie możliwości zakupu produktu. Pierwszy to zakup klasyczny, czyli w automacie zwanym Snapbot. Druga opcja to strona internetowa Spectacles.com. Początkowo Snapchat oferował tylko możliwość nabycia okularów w Snapbot’ach, co było na pewno świetnym zagraniem marketingowym, na szczęście sytuacja zmieniła się w lutym.
Gadżet na ten moment zamawiać mogą mieszkańcy Belgii, Danii, Niemiec, Hiszpanii, Finlandii, Francji, Irlandii, Włoch, Holandii, Norwegii, Austrii, Szwajcarii, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii. Możemy wybrać jedną z trzech wersji kolorystycznych: czarną, czerwoną oraz morską. Cena wynosi 149,99 euro lub 129,99 funtów w zależności od kraju. Niestety producent nie oferuje wysyłki do Polski, ale myślę że, chcąc nabyć ten gadżet wystarczy się ładnie uśmiechnąć do rodziny lub znajomych za granicą.
Pierwsze budki Snapbot stoją już w Londynie i w Barcelonie. Następne mają się pojawić w Berlinie, Paryżu oraz w Wenecji. Producent udostępnia nam możliwość sprawdzenia gdzie dokładnie znajduje się automat, wystarczy wejść pod ten link.
Spectacles to tak na prawdę okulary przeciwsłoneczne z wbudowaną mała kamerką. Po naciśnięciu przycisku nagrywają wideo o długości do 30 sekund, które jest od razu przesyłane do aplikacji Snapchat w naszym smartfonie. Aplikacja daje nam możliwość przesłania wideo i udostępnienia na innym portalu społecznościowym, jednak jest pewien minus.
Wbudowana kamera nagrywa tylko okrągłe filmy. Snapchat wycina fragment tego wideo tak, aby treść była prezentowana na całym ekranie bez względu w jaki sposób go trzymamy. Niestety na każdym innym odtwarzaczu wideo jest okrągłe. Trzeba przyznać że, okulary są świetnym gadżetem jednak tak na prawdę odpowiednio współdziałają tylko z aplikacją Snapchat.
Źródło: techcrunch , spectacles
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…