Apple iPhone 4S wziął szturmem rynki wielu państw, których obywatele zdołali dopatrzeć się w produkcie firmy z Cupertino licznych innowacyjnych rozwiązań. W ten nurt globalnego zachwytu nad „4S-ką” z całą pewnością nie wpisuje się wymagający rynek południowokoreański, dodatkowo zdominowany przez rodzimego Samsunga.
The Korea Times cytuje niezadowolonych oraz rozczarowanych użytkowników produktów z logiem nadgryzionego jabłka, których niechęć przełożyła się na zakup produktów od konkurencji. Głosy niezadowolenia budzi także brak wsparcia dla języka koreańskiego we flagowej usłudze, Siri, co zdaniem wielu użytkowników z tego kraju, skutecznie przekreśla ich plany związane z zakupem tego urządzenia.
Warto zwrócić też uwagę na fakt, że w przedsprzedaży udało się znaleźć kupców zaledwie dla około 150-300 tysięcy użytkowników nowych iPhone’ów. Wymagający Koreańczycy, bardzo ceniący sobie nowoczesne technologie, na czele z LTE, niezbyt ciepło przyjęli „odgrzewany kotlet”, jakim cały czas dla wielu pozostaje nowy flagowiec ze stajni Apple. Być może kolejna wersja smartfonu zostanie cieplej przyjęta przez azjatycki rynek, jednak – paradoksalnie – to już zależy tylko i wyłącznie od firmy z Cupetino 😉
źródło: bgr.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…