Jeden z użytkowników OnePlus 3 mocno się zdziwił, gdy otrzymał wycenę naprawy zalanego telefonu. Serwis żąda za swoje usługi znacznie więcej, niż wart jest sam smartfon.
Aklank Jain jest właścicielem OnePlus 3, którego przypadkiem zalał. Mężczyzna wyłączył telefon i wysuszył. Wydawało się, że wszystko gra, ale parę dni po incydencie przestały działać klawisze dotykowe pod ekranem. Aklank postanowił więc skorzystać z wykupionego ubezpieczenia przed przypadkowym zniszczeniem sprzętu i skontaktował się z serwisem producenta poprzez dedykowaną aplikację. OnePlus 3 trafił do naprawy. I wtedy zaczął się koszmar jego właściciela.
Serwis skontaktował się z Jainem i poinformował go, że koszt naprawy smartfona przekracza wartość ubezpieczenia. Do wiadomości załączony został szacunkowy kosztorys, według którego za usługę trzeba będzie zapłacić trochę ponad 48000 rupii indyjskich. I wszystko byłoby w porządku, gdyby omawiany egzemplarz OnePlus 3 nie został kupiony w sklepie producenta za 28000 rupii. To bowiem oznacza, że serwis chce za naprawę ponad 1,5 raza więcej, niż wart jest sam sprzęt. Chyba nikt z Was nie zgodziłby się na taką usługę, prawda?
Serwis nie reaguje na skargi właściciela, więc ten poskarżył się odpowiednim instytucjom. Sprawa ciągle jest w toku. Miejmy nadzieję, że zakończy się po myśli konsumenta.
Źródło: Facebook
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Na polski rynek wkracza właśnie nowa linia produktowa znanego producenta - Baseus PicoGo. Mowa o…
Czy najlepszy składany telefon typu flip 2025 roku będzie też tym najdroższym? Okazuje się, że…
Zatrzęsienie premier w ostatnich dniach jest zwyczajnie spore. Tym razem oficjalnie to realme GT7 został…
Motorola Edge 60 Pro nie ma już dla nas tajemnic przed premierą. Przyszła królowa polskich…
Naprawdę świetny, dobrze oceniany FPS jest teraz do zgarnięcia taniej na Steam za sprawą potężnej…
Dawno nie poczułeś magii po odpakowaniu telefonu? Redmi Turbo 4 Pro Harry Potter Edition Ci…