Play uruchamia promocję, w której nagradza kody z zakupionych lodów transferem danych.
Wakacje to idealny czas na chłodzenie się lodami. Tym lepiej, kiedy za ich jedzenie dostajemy dodatkowy Internet. Tak właśnie jest w Play – operator z okazji wakacji uruchomił promocję, dzięki której kupując lody Big Milk w sklepach Żabka i Fresh Market możemy dostać bonusowy 1 GB transferu danych. W ciągu jednego miesiąca możemy wykorzystać maksymalnie 8 kodów, a zarejestrować je należy na stronie www.zakreconegiga.pl. Cały regulamin promocji dostępny >>TUTAJ<<.
W jakich ofertach możemy wykorzystać promocyjne kody? Na to pytanie najlepiej odpowiada ten fragment regulaminu promocji: „Pakiet można wykorzystać w terminie 30 dni od dnia przyznania w ramach następujących ofert: Oferta Play na Kartę, Oferta Play na Kartę Rok Ważności Konta, Oferta Play na Kartę Lubię to!, Oferta Formuła Play na Kartę, Oferta FORMUŁA MINI MAX na Kartę, Play na Kartę Surf, przy czym w Ofercie Formuła MINI MAX na Kartę Pakiet ważny jest do końca miesiąca kalendarzowego, w którym został przyznany.”
Wygląda na to, że pomimo wolniejszego Internetu, z którym w ostatnim czasie miał problemy fioletowy operator możemy liczyć na to, że nigdy go nam nie zabraknie. Moim zdaniem to bardzo sympatyczna promocja, i z pewnością ucieszyłbym się gdyby inni operatorzy nagradzali podobnymi bonusami za różne inne rodzaje smakołyków.
Źródło: Zakreconegiga, Gsmonline
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Zbliża się premiera serii Xiaomi Redmi Note 14 5G. Znamy dokładny termin debiutu. Smartfony z…
Na oficjalnej polskiej stronie Xiaomi wystartowały promocje na smartfony i nie tylko. W ramach rewelacyjnej…
W końcu mamy oficjalnej potwierdzenie! nubia Z70 Ultra za kilka dni będzie dostępna globalnie. Smartfon…
Xiaomi Redmi K80 Pro będzie świetnym smartfonem dla gracza. Wyniki w wymagających tytułach mówią same…
Smartwatche Huawei otrzymują właśnie aktualizację, która daje użytkownikom możliwość korzystania z płatności zbliżeniowych we współpracy…
Motorola potężnie zyskuje na popularności w USA. Producent zajmuje już zasłużone 3 miejsce. Czyżby Amerykanom…