Pamiętacie reklamę Samsunga, która w bardzo sarkastyczny sposób zaprezentowała sprzedaż sprzętu Apple? Mowa o urządzeniu iPhone 4S, które zaraz po wprowadzeniu na rynek sprzedawało się jak ciepłe bułeczki (nie będę już wnikał, jaki wpływ miała na to śmierć Steve’a Jobsa). Koreańczycy postanowili z humorem podejść do nowego hitu Apple i wytknąć konkurencji to i owo, a przy okazji pochwalić się swoim produktem. I okazuje się, że ta strategia może przynieść wymierne korzyści.
Przed tygodniem w Sieci pojawiła się reklama smartfonu Samsung Galaxy S II, który niedawno wkroczył na amerykański rynek. W ciągu pierwszego tygodnia filmik obejrzało ponad 3 miliony użytkowników, co należy uznać za dobry wynik. Reklama z pewnością nie zakończy swej kariery, a jej bohaterów pozna jeszcze rzesza innych użytkowników Internetu. Dzięki temu będzie narastać szum wokół problemów i niedociągnięć modelu iPhone 4S, a przy okazji w pamięci widzów pozostanie marka Samsung.
Według mnie, już niedługo przekonamy się, że film wpłynął na poważną grupę klientów. Jeśli tak się stanie, to po raz kolejny dowiedzione zostanie, iż dobry pomysł i solidna dawka humoru może być równie skuteczna co prawo patentowe i ostre przepychanki przed sądami w wielu krajach.
Źródło: Torg
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…