Nowy flagowiec Koreańczyków miał być zerwaniem z kiepskim LG G5, jednak okazuje się, że może być zupełnie inaczej. Najnowszy raport wskazuje na to, iż LG naprawdę nie radzi sobie z osiągnięciem celu sprzedażowego.
Najnowszy raport, który pojawił się w sieci wskazuje na to, iż LG nie udało się sprzedać zakładanych dwóch milionów sztuk swojego nowego flagowca. Nie poznaliśmy co prawda konkretnych liczb, na jakie możemy powoływać się w kwestii sprzedaży samego urządzenia, jednak źródło donosi, iż koreańska marka znów zaczyna borykać się z problemami na rynku mobilnym. Cała sprawa może zakończyć się kolejnym kwartałem straty. Jeśli tak, to byłby to dziewiąty taki okres z rzędu dla wspomnianego producenta.
- Zobacz: nasz test LG G6
Niesamowicie patrzy się na ogromną konkurencję w postaci Samsunga – z jednej strony mamy informację o tym, iż LG nie sprzedaje zakładanych dwóch milionów LG G6, podczas gdy Samsung w kilka pierwszych tygodni wysyła do klientów ponad 10 milionów sztuk smartfonów z serii Galaxy S8.
Ciężko powiedzieć, co tak naprawdę przełożyło się na słabe zainteresowanie modelem G6. Z jednej strony jest to naprawdę ładna słuchawka, a z drugiej użytkownicy europejscy mogą czuć się pokrzywdzeni dużo słabszą specyfikacją smartfona – bardzo możliwe, że to właśnie ten element wpłynął najbardziej na popularność flagowca LG.
Czy LG wpadnie w taką samą pułapkę, jak HTC? To bardzo możliwe, jednak z wyrokowaniem poczekałbym do kolejnego podsumowania finansowego tejże marki.
Źródło: BusinessKorea
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.