Jak dobrze pamiętamy firma Google świętowała niedawno 10 miliardów pobrań aplikacji ze swojego Android Marketu. Z tej okazji przez dziesięć dni możliwe jest pobranie wybranych aplikacji i gier za przysłowiowe „10 centów”. Cała akcja przeprowadzana jest bardzo sprawnie. Przyjęto określone kursy walut na każdy kraj, aby jak największa ilość użytkowników Androida miała dostęp do promocji. W Polsce aplikacje kosztują 33 grosze. Lecz ilość pobrań była tak wielka, że czasami po prostu serwery tego nie wytrzymywały i pojawiały się problemy.
Każdego dnia do puli promocyjnej spływały nowe aplikacje i nowe gry. Lecz niektórzy nie mogli pobrać zakupionych przez siebie programów. Coś się wieszało podczas ściągania i nic nie dało się z tym zrobić. Firma Google nie pozostała jednak głucha na słowa skargi i wołania o pomoc swoich klientów i natychmiast zareagowała. Do użytkowników, którzy korzystali z promocji zostały wysłane maile o następującej treści.
Witamy,
Piszemy aby przeprosić za wszelkie problemy z pobieraniem aplikacji w ramach naszej akcji 10 miliardów pobrań. Chcieliśmy poinformować, że dajemy Ci możliwość ponownego ściągnięcia niezainstalowanego programu. Aby tego dokonać wystarcz postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Otwórz Android Market na swoim urządzeniu
2. Naciśnij przycisk „menu” i wybierz „Moje aplikacje”
3. Przewiń i wybierz pożądane aplikacje. Powinny być one oznaczone jako „zakupione” lub „nie zainstalowane”
4. Kliknij „Install” aby pobrać i zainstalować program.Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem Centrum Pomocy. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i życzymy wesołych świąt.
Zespół Android Market.
Jak więc widzimy Google nie kazał długo czekać swoim niezadowolonym klientom. A Wam też przydarzył się podobny incydent?
Źródło: The Verge.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.