Była już gigantyczna Lumia 800 w Nowym Jorku, była ciekawa akcja promocyjna w Londynie, generalnie rzecz ujmując, można przyznać, że dopiero wchodząca na rynek rodzina telefonów Lumia posiada chyba najbardziej rozbudowany i „ekspresyjny” marketing z jakim mieliśmy do czynienia na przestrzeni ostatnich miesięcy.
Co byście powiedzieli, gdybyście sami mieli sobie wykuć drogę do swojej własnej Nokii Lumia? Wielu z Was zapewne spojrzałoby z niedowierzaniem, gdyby nagle w centrum miasta ktoś postawił kilka (kilkanaście? ) ogromnych, lodowych brył we wnętrzu których znajdowałaby się wspomniana już Lumia 800. Jeśli chcesz telefon, znajdź sposób, aby go sobie z tej bryły lodu wydostać. Zobaczcie, pomysłowość ludzka faktycznie nie zna granic:
Jak widać, wariant siłowy sprawdzał się nieco lepiej, niż pomysłowe rozwiązania, chociażby takie, jak próba rozpuszczenia lodu z użyciem kilku zapalniczek do gazu. Polska premiera Lumii zbliża się wielkimi krokami. Mamy nadzieję, że nasz rodzimy oddział Nokii postawi na równie ciekawy i kreatywny marketing, którego w Nokii przez tyle lat tak bardzo użytkownikom brakowało.
źródło: mynokiablog.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.