Była już gigantyczna Lumia 800 w Nowym Jorku, była ciekawa akcja promocyjna w Londynie, generalnie rzecz ujmując, można przyznać, że dopiero wchodząca na rynek rodzina telefonów Lumia posiada chyba najbardziej rozbudowany i „ekspresyjny” marketing z jakim mieliśmy do czynienia na przestrzeni ostatnich miesięcy.
Co byście powiedzieli, gdybyście sami mieli sobie wykuć drogę do swojej własnej Nokii Lumia? Wielu z Was zapewne spojrzałoby z niedowierzaniem, gdyby nagle w centrum miasta ktoś postawił kilka (kilkanaście? ) ogromnych, lodowych brył we wnętrzu których znajdowałaby się wspomniana już Lumia 800. Jeśli chcesz telefon, znajdź sposób, aby go sobie z tej bryły lodu wydostać. Zobaczcie, pomysłowość ludzka faktycznie nie zna granic:
Jak widać, wariant siłowy sprawdzał się nieco lepiej, niż pomysłowe rozwiązania, chociażby takie, jak próba rozpuszczenia lodu z użyciem kilku zapalniczek do gazu. Polska premiera Lumii zbliża się wielkimi krokami. Mamy nadzieję, że nasz rodzimy oddział Nokii postawi na równie ciekawy i kreatywny marketing, którego w Nokii przez tyle lat tak bardzo użytkownikom brakowało.
źródło: mynokiablog.com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Globalny Xiaomi 15 Ultra ujawnia kolejne tajemnice. Superflagowiec już nie tylko zdradził wygląd na żywo…
Epicka strategia turowa trafiła na 80% zniżkę. Ta sprawi, że przy zakupie tytułu zaoszczędzicie -…
Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…
Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…
T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…
Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…