Nowa reklama Samsunga jasno sugeruje, że Apple od zawsze było co najmniej o krok za Koreańczykami. Na filmie widzimy, jak użytkownik przez 10 lat „dojrzewa” do zakupu Galaxy Note 8 zamiast iPhone X.
Samsung i Apple to dwaj najwięksi gracze rynku mobilnego i odwieczni rywale, którzy tak naprawdę żyć bez siebie nie mogą. Na przestrzeni 10 ostatnich lat obie firmy niejednokrotnie dogryzały sobie na przeróżne sposoby, dlatego nie zdziwiła mnie najnowsza reklama przygotowana przez Samsunga:
Tytuł filmiku to „dorastanie”, które jest kluczowe dla zrozumienia jego sensu. Materiał przedstawia pewnego młodego człowieka, który w 2007 roku kupił swój pierwszy telefon od Apple. Od tamtej pory niejednokrotnie przekonał się, że smartfony Galaxy zawsze były w czymś lepsze, gdyż Samsung wcześniej wprowadzał kluczowe funkcje i nowe rozwiązania, takie jak większy ekran, wodoszczelność czy bezprzewodowe ładowanie. Przy okazji prezentacji tej ostatniej funkcji Samsung wytknął też rywalowi rezygnację ze złącza jack 3.5 mm, przez co główny bohater tego filmu musi korzystać z przejściówki, będąc otoczonym przez kable. Ostatnia scena pokazuje, że mężczyzna dojrzał do zakupu Galaxy Note 8 i nawet nie pomyślał, by stanąć w kolejce po iPhone’a, co robił w przeszłości.
Jeśli zgadzacie się z ogólnym przesłaniem reklamy Samsunga i przymierzacie się do zakupu Galaxy Note 8, koniecznie zajrzyjcie do nas za godzinę – upolowaliśmy dla Was fajną promocję na ten model 😉
Źródło: Samsung
Ceny Apple iPhone X
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.