Wielki sukces nowego operatora – 45 tys. aktywnych klientów w trzy miesiące od wejścia marki na rynek. Starannie wybrana grupa docelowa, świetna kampania reklamowa, męskie gadżety, dużo dobrej rozrywki i sportu oraz proste zasady – to podstawy oferty MOBILKING. Te atuty i jedne z najniższych stawek do wszystkich sieci przekonały do siebie Polaków.
MOBILKING szybko uzyskał status największego i najbardziej znanego operatora wirtualnego (z ang. MVNO) w Polsce. Aktualnie MOBILKING zajmuje miejsce zaraz za czterema dużymi operatorami, dynamicznie wzmacniając swoją pozycję. CELEM firmy jest zdobycie 200 tys. klientów do końca 2008 roku. Pomoże w tym pierwsza duża akcja promocyjna związana z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej: dzięki specjalnemu serwisowi zarówno dotychczasowi i nowi klienci MOBILKING otrzymają wyniki wszystkich meczów EURO za darmo. Mocniejsze zaangażowanie w sportowe emocje to także konkurs FUTBOLMANIA i sponsoring Speedway Ekstraligi Żużlowej.
źródło: Mobilking
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
HMD prezentuje swoje nowe słuchawki bezprzewodowe HMD Amped Buds. To, co je wyróżnia, to fakt,…
"Najtańszy smartfon z klapką" jest już dostępny globalnie! W najbliższym czasie nubia Flip 2 5G…
HMD ma w swojej ofercie nowości, które zachwycą fanów FC Barcelony. To specjalny klasyczny telefon…
Seria iQOO 15 zbliża się wielkimi krokami. Kolejne przecieki rzuciły nowe światło na kluczowe zmiany…
HONOR 400 Pro smartfonem marzeń? Nowoczesny Snapdragon 7 Gen 4 i ultra pojemna bateria 7800…
Myślisz, że Samsung Galaxy S25 Ultra to najlepszy smartfon do zdjęć? Testerzy rankingu DxOMark skutecznie…