Wielki sukces nowego operatora – 45 tys. aktywnych klientów w trzy miesiące od wejścia marki na rynek. Starannie wybrana grupa docelowa, świetna kampania reklamowa, męskie gadżety, dużo dobrej rozrywki i sportu oraz proste zasady – to podstawy oferty MOBILKING. Te atuty i jedne z najniższych stawek do wszystkich sieci przekonały do siebie Polaków.
MOBILKING szybko uzyskał status największego i najbardziej znanego operatora wirtualnego (z ang. MVNO) w Polsce. Aktualnie MOBILKING zajmuje miejsce zaraz za czterema dużymi operatorami, dynamicznie wzmacniając swoją pozycję. CELEM firmy jest zdobycie 200 tys. klientów do końca 2008 roku. Pomoże w tym pierwsza duża akcja promocyjna związana z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej: dzięki specjalnemu serwisowi zarówno dotychczasowi i nowi klienci MOBILKING otrzymają wyniki wszystkich meczów EURO za darmo. Mocniejsze zaangażowanie w sportowe emocje to także konkurs FUTBOLMANIA i sponsoring Speedway Ekstraligi Żużlowej.
źródło: Mobilking
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Globalny Xiaomi 15 Ultra ujawnia kolejne tajemnice. Superflagowiec już nie tylko zdradził wygląd na żywo…
Epicka strategia turowa trafiła na 80% zniżkę. Ta sprawi, że przy zakupie tytułu zaoszczędzicie -…
Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…
Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…
T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…
Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…