Wielki sukces nowego operatora – 45 tys. aktywnych klientów w trzy miesiące od wejścia marki na rynek. Starannie wybrana grupa docelowa, świetna kampania reklamowa, męskie gadżety, dużo dobrej rozrywki i sportu oraz proste zasady – to podstawy oferty MOBILKING. Te atuty i jedne z najniższych stawek do wszystkich sieci przekonały do siebie Polaków.
MOBILKING szybko uzyskał status największego i najbardziej znanego operatora wirtualnego (z ang. MVNO) w Polsce. Aktualnie MOBILKING zajmuje miejsce zaraz za czterema dużymi operatorami, dynamicznie wzmacniając swoją pozycję. CELEM firmy jest zdobycie 200 tys. klientów do końca 2008 roku. Pomoże w tym pierwsza duża akcja promocyjna związana z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej: dzięki specjalnemu serwisowi zarówno dotychczasowi i nowi klienci MOBILKING otrzymają wyniki wszystkich meczów EURO za darmo. Mocniejsze zaangażowanie w sportowe emocje to także konkurs FUTBOLMANIA i sponsoring Speedway Ekstraligi Żużlowej.
źródło: Mobilking
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Do sieci wyciekły ważne informacje dotyczące składanego Apple iPhone Fold. To przełomowe dla tego producenta…
HONOR GT Pro namiesza na rynku za sprawą Snapdragona 8 Elite, baterii 6000 mAh i…
Acer Super ZX i Super ZX Pro zadebiutowały oficjalnie, choć nikt do końca nie wie,…
realme GT 8 Pro rysuje się coraz wyraźniej. Zadebiutuje jesienią, znamy jego 200 MP aparat,…
Porównałem trzy tanie telefony, które w Polsce kupisz teraz w cenie do 700 złotych. W…
Smartfony z Androidem zyskują kolejną funkcję bezpieczeństwa, którą docenią głównie rzadko korzystający z telefonu. Aktualizacja…