Pamiętacie niedawną reklamę, w której Samsung trollował Apple? Teraz to samo spotkało Koreańczyków. Wszystkiemu winna jest subtelna, nowa reklama Motoroli.
W sieci pojawiła się kilka dni temu nowa reklama Motoroli. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie kilka ciekawych faktów na jej temat. Po pierwsze, gra w niej bardzo podobny mężczyzna, który wcześniej pojawił się w reklamie Samsunga. Po drugie, wydaje się ona być kontynuacją historii, ale opowiedzianą w bardzo sprytny sposób. Wróćmy jednak na początek.
Kiedy do sklepów trafił iPhone X, Samsung zdecydował się strollować Apple i przygotował ciekawą reklamę. Była ona nadzwyczaj dobra i punktowo wyśmiewała ewolucję iPhone’a, przedstawiając Samsunga Galaxy Note 8, jako smartfona, który jest znacznie lepszy wyborem.
I chociaż Samsung zdecydował się szturchnąć Apple to dłużna mu nie pozostała sama Motorola. Firma dopowiedziała końcówkę historii w najnowszej reklamie. Warto zwrócić także uwagę na tytuły obu reklam. Samsung chwali się „dorastaniem” (Growing up), a Motorola możliwością rozszerzenia zakresu funkcjonalności smartfonu (Up-grade), dzięki dodatkom Moto. Bardzo podoba mi się taka gra między producentami. Oby więcej podobnych reklam wykonanych z dystansem oraz w granicach dobrego smaku.
Poniżej możecie zacząć oglądać całość od przypomnienia sobie reklamy Samsunga, a następnie przejść do opisywanego materiału promocyjnego Motoroli.
Źródło: Motorola
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.