Samsung postanowił zabrać głos w sprawie problemów z baterią w Galaxy S8+ i Galaxy Note 8. Producent potwierdza, że otrzymuje nieliczne raporty o kłopotach z naładowaniem i ponownym uruchomieniem rozładowanych egzemplarzy.
W zeszłym tygodniu informowałem, że niektórzy użytkownicy Galaxy Note 8 narzekają na uceglenie telefonu po całkowitym rozładowaniu. Z podobnym problemem spotkała się też mała grupka właścicieli Galaxy S8+. Samsung nie mógł zlekceważyć tych sygnałów i postanowił zabrać głos w tej sprawie.
Samsung twierdzi, że dostaje nieliczne, pojedyncze raporty od właścicieli Galaxy Note 8 i Galaxy S8+ o problemach z zarządzaniem energią w ich telefonach. Producent deklaruje, że wszystkie te sygnały traktuje bardzo poważnie, jednak na ten moment ma za mało informacji, by podjąć zdecydowane kroki. Koreańczycy analizują problem i proszą o kontakt wszystkich właścicieli tych smartfonów, którym zdarzył się taki przypadek. W Polsce można to zrobić pod numerem telefonu 801 672 678 lub +48 22 607-93-33.
Jak na razie nic nie wskazuje na to, że mówimy o problemie na skalę globalną. Zdecydowana większość przypadków dotyczy sztuk pochodzących od amerykańskich operatorów. Miejmy nadzieję, że Samsung szybko załatwi tę sprawę, by właściciele Galaxy Note 8 i Galaxy S8+ mogli spać spokojnie.
Źródło: WinFuture
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.