Motorola Mobility postanowiła zmienić strategię rozwoju firmy w zakresie realizacji nowych smartfonów. Poinformował o tym CEO korporacji – Sanjay Jha. W roku 2012 korporacja wypuści na rynek mniej modeli smartfonów niż rok wcześniej. Zamiast na ilość, Motorola zamierza postawić na marketing. Czy to pomoże amerykańskiej korporacji zwiększyć sprzedaż urządzeń mobilnych?
W ciągu ostatnich dwóch lat Motorola starała się wypuszczać na rynek jak najwięcej modeli smartfonów współpracujących z mobilnym systemem operacyjnym Android. Często były one do siebie bardzo podobne i nie przyciągały uwagi klientów, a to z kolei negatywnie wpływało na efektywność sprzedaży. Potwierdzają to opublikowane niedawno wstępne wyniki sprzedaży sprzętu Motoroli w ostatnim kwartale ubiegłego roku.
CEO Motoroli wypowiedział się także na temat realizacji gadżetu Lapdock, dzięki któremu smartfony tego producenta można zamienić w notebook. Sanjay Jha przyznał, iż mimo swej innowacyjności produkt nie doczekał się uznania wśród klientów i nie cieszy się zbyt dużym powodzeniem.
Myślicie, że nowa strategia amerykańskiej korporacji przyniesie jej sukces? Co jeszcze powinni zmienić, by powalczyć o klientów i rzucić wyzwanie potężnym konkurentom?
Źródło: All Things Digital
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…