Motorola Mobility postanowiła zmienić strategię rozwoju firmy w zakresie realizacji nowych smartfonów. Poinformował o tym CEO korporacji – Sanjay Jha. W roku 2012 korporacja wypuści na rynek mniej modeli smartfonów niż rok wcześniej. Zamiast na ilość, Motorola zamierza postawić na marketing. Czy to pomoże amerykańskiej korporacji zwiększyć sprzedaż urządzeń mobilnych?
W ciągu ostatnich dwóch lat Motorola starała się wypuszczać na rynek jak najwięcej modeli smartfonów współpracujących z mobilnym systemem operacyjnym Android. Często były one do siebie bardzo podobne i nie przyciągały uwagi klientów, a to z kolei negatywnie wpływało na efektywność sprzedaży. Potwierdzają to opublikowane niedawno wstępne wyniki sprzedaży sprzętu Motoroli w ostatnim kwartale ubiegłego roku.
CEO Motoroli wypowiedział się także na temat realizacji gadżetu Lapdock, dzięki któremu smartfony tego producenta można zamienić w notebook. Sanjay Jha przyznał, iż mimo swej innowacyjności produkt nie doczekał się uznania wśród klientów i nie cieszy się zbyt dużym powodzeniem.
Myślicie, że nowa strategia amerykańskiej korporacji przyniesie jej sukces? Co jeszcze powinni zmienić, by powalczyć o klientów i rzucić wyzwanie potężnym konkurentom?
Źródło: All Things Digital
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Jeżeli kupować najlepszy telefon do 1000 złotych, to kupować teraz. CMF Phone 2 Pro (by…
Smartfony Oppo w Polsce doczekały się nareszcie funkcji sztucznej inteligencji w naszym języku. Język polski…
Nie da się ukryć, że premiera układu Snapdragon 8 Elite Gen 2 będzie jednym z…
Czas oczekiwania dobiegł końca. Seria smartfonów Samsung Galaxy S23 (Plus, Ultra) otrzymuje właśnie aktualizację z…
Polska przygodówka grozy – The Beast Inside jest teraz do kupienia w niskiej cenie za…
Sony Xperia 10 VII na 3 tygodnie przed premierą pokazała się w potężnym przecieku. Zmian…