Motorola Mobility postanowiła zmienić strategię rozwoju firmy w zakresie realizacji nowych smartfonów. Poinformował o tym CEO korporacji – Sanjay Jha. W roku 2012 korporacja wypuści na rynek mniej modeli smartfonów niż rok wcześniej. Zamiast na ilość, Motorola zamierza postawić na marketing. Czy to pomoże amerykańskiej korporacji zwiększyć sprzedaż urządzeń mobilnych?
W ciągu ostatnich dwóch lat Motorola starała się wypuszczać na rynek jak najwięcej modeli smartfonów współpracujących z mobilnym systemem operacyjnym Android. Często były one do siebie bardzo podobne i nie przyciągały uwagi klientów, a to z kolei negatywnie wpływało na efektywność sprzedaży. Potwierdzają to opublikowane niedawno wstępne wyniki sprzedaży sprzętu Motoroli w ostatnim kwartale ubiegłego roku.
CEO Motoroli wypowiedział się także na temat realizacji gadżetu Lapdock, dzięki któremu smartfony tego producenta można zamienić w notebook. Sanjay Jha przyznał, iż mimo swej innowacyjności produkt nie doczekał się uznania wśród klientów i nie cieszy się zbyt dużym powodzeniem.
Myślicie, że nowa strategia amerykańskiej korporacji przyniesie jej sukces? Co jeszcze powinni zmienić, by powalczyć o klientów i rzucić wyzwanie potężnym konkurentom?
Źródło: All Things Digital
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…