Motorola Mobility postanowiła zmienić strategię rozwoju firmy w zakresie realizacji nowych smartfonów. Poinformował o tym CEO korporacji – Sanjay Jha. W roku 2012 korporacja wypuści na rynek mniej modeli smartfonów niż rok wcześniej. Zamiast na ilość, Motorola zamierza postawić na marketing. Czy to pomoże amerykańskiej korporacji zwiększyć sprzedaż urządzeń mobilnych?
W ciągu ostatnich dwóch lat Motorola starała się wypuszczać na rynek jak najwięcej modeli smartfonów współpracujących z mobilnym systemem operacyjnym Android. Często były one do siebie bardzo podobne i nie przyciągały uwagi klientów, a to z kolei negatywnie wpływało na efektywność sprzedaży. Potwierdzają to opublikowane niedawno wstępne wyniki sprzedaży sprzętu Motoroli w ostatnim kwartale ubiegłego roku.
CEO Motoroli wypowiedział się także na temat realizacji gadżetu Lapdock, dzięki któremu smartfony tego producenta można zamienić w notebook. Sanjay Jha przyznał, iż mimo swej innowacyjności produkt nie doczekał się uznania wśród klientów i nie cieszy się zbyt dużym powodzeniem.
Myślicie, że nowa strategia amerykańskiej korporacji przyniesie jej sukces? Co jeszcze powinni zmienić, by powalczyć o klientów i rzucić wyzwanie potężnym konkurentom?
Źródło: All Things Digital
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Honor 400 Lite to iPhone 16 Plus z Androidem. Tak najprościej można opisać nową premierę,…
vivo wraca do Polski i dobrze by było, gdyby ten powrót zawierał 5 nowych premier.…
Seria Samsung Galaxy Watch 8 zadebiutuje już za kilka miesięcy, a my już wiemy, czego…
Wygląda na to, że premiera Sony Xperia 1 VII to kwestia tygodni. Do sieci trafiły…
W sieci pojawiły się już pierwsze przecieki o Oppo Reno 14. Smartfon ma sporo do…
Lenovo i Motorola zapraszają do pierwszego w Polsce i drugiego w Europie showroomu obu marek.…