Motorola Mobility postanowiła zmienić strategię rozwoju firmy w zakresie realizacji nowych smartfonów. Poinformował o tym CEO korporacji – Sanjay Jha. W roku 2012 korporacja wypuści na rynek mniej modeli smartfonów niż rok wcześniej. Zamiast na ilość, Motorola zamierza postawić na marketing. Czy to pomoże amerykańskiej korporacji zwiększyć sprzedaż urządzeń mobilnych?
W ciągu ostatnich dwóch lat Motorola starała się wypuszczać na rynek jak najwięcej modeli smartfonów współpracujących z mobilnym systemem operacyjnym Android. Często były one do siebie bardzo podobne i nie przyciągały uwagi klientów, a to z kolei negatywnie wpływało na efektywność sprzedaży. Potwierdzają to opublikowane niedawno wstępne wyniki sprzedaży sprzętu Motoroli w ostatnim kwartale ubiegłego roku.
CEO Motoroli wypowiedział się także na temat realizacji gadżetu Lapdock, dzięki któremu smartfony tego producenta można zamienić w notebook. Sanjay Jha przyznał, iż mimo swej innowacyjności produkt nie doczekał się uznania wśród klientów i nie cieszy się zbyt dużym powodzeniem.
Myślicie, że nowa strategia amerykańskiej korporacji przyniesie jej sukces? Co jeszcze powinni zmienić, by powalczyć o klientów i rzucić wyzwanie potężnym konkurentom?
Źródło: All Things Digital
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Messenger zostaje wyposażony w przydatne nowości – jakość HD w połączeniach, pocztę głosową, tła AI…
Nowego Xiaomi pokochasz za pojemną baterię i wysoką wydajność. Xiaomi Redmi Turbo 4 ujawnił część…
Ta gra to interaktywny film, który stał się niemałym hitem w oczach krytyków i graczy.…
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…