Spektakularne widowisko – tak określiłbym to, co zrobił Samsung, aby wypromować Galaxy S9. Wszystko wydarzyło się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Zobaczcie sami.
Burj Khalifa to najwyższy wieżowiec świata, który znajduje się w Dubaju na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Samsung zdecydował, że w tym roku to właśnie tam pokaże coś, czego świat jeszcze nie widział. Koreańczycy są znani z tego, że najnowsze flagowce promują w niecodzienny sposób. Tym razem, granica została przez nich przesunięta jeszcze dalej.
https://www.gsmmaniak.pl/813870/samsung-galaxy-s9-s9-plus-oficjalnie-cena-specyfikacja/
Cały wieżowiec Burj Khalifa zamienił się w wielki słup reklamowy, promujący Galaxy S9. Kampania trwała pomiędzy 2 a 3 marca. Wyświetlanie reklamy powtórzono pięć razy. Połączono to z dodatkowym wydarzeniem promującym możliwości Galaxy S9 i Galaxy S9+ w specjalnych strefach Product Experience na terenie obok wieżowca. Samsung zamanifestował w ten sposób hasło „Do What You Can’t”, czyli „Zrób to, czego nie możesz”. Nie wydaje mi się ono zbyt chwytliwe, natomiast na pewno przekazuje to, o co Samsungowi chodziło od początku – przekroczenie kolejnych barier.
Nurtuje mnie tylko jedna kwestia – ile Koreańczycy musieli zapłacić za tak spektakularne widowisko i czy było warto? Pewnie nigdy się tego nie dowiemy.
Źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Globalny Xiaomi 15 Ultra ujawnia kolejne tajemnice. Superflagowiec już nie tylko zdradził wygląd na żywo…
Epicka strategia turowa trafiła na 80% zniżkę. Ta sprawi, że przy zakupie tytułu zaoszczędzicie -…
Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…
Nothing Phone (3a) będzie jednym z ciekawszych wyborów do kupienia w Polsce. Smartfon klasy średniej,…
T-Mobile przygotował atrakcyjny bonus dla klientów operatora. To aż 1000 GB internetu, które aktywne będą…
Android 16 ma przynieść smartfonom ważną funkcję dla fanów trybu ciemnego. Ta ma bowiem sprawić,…