Spektakularne widowisko – tak określiłbym to, co zrobił Samsung, aby wypromować Galaxy S9. Wszystko wydarzyło się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Zobaczcie sami.
Burj Khalifa to najwyższy wieżowiec świata, który znajduje się w Dubaju na terenie Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Samsung zdecydował, że w tym roku to właśnie tam pokaże coś, czego świat jeszcze nie widział. Koreańczycy są znani z tego, że najnowsze flagowce promują w niecodzienny sposób. Tym razem, granica została przez nich przesunięta jeszcze dalej.
https://www.gsmmaniak.pl/813870/samsung-galaxy-s9-s9-plus-oficjalnie-cena-specyfikacja/
Cały wieżowiec Burj Khalifa zamienił się w wielki słup reklamowy, promujący Galaxy S9. Kampania trwała pomiędzy 2 a 3 marca. Wyświetlanie reklamy powtórzono pięć razy. Połączono to z dodatkowym wydarzeniem promującym możliwości Galaxy S9 i Galaxy S9+ w specjalnych strefach Product Experience na terenie obok wieżowca. Samsung zamanifestował w ten sposób hasło „Do What You Can’t”, czyli „Zrób to, czego nie możesz”. Nie wydaje mi się ono zbyt chwytliwe, natomiast na pewno przekazuje to, o co Samsungowi chodziło od początku – przekroczenie kolejnych barier.
Nurtuje mnie tylko jedna kwestia – ile Koreańczycy musieli zapłacić za tak spektakularne widowisko i czy było warto? Pewnie nigdy się tego nie dowiemy.
Źródło: Samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Szukasz tabletu do gier? Właśnie odbyła się premiera modelu Nubia REDMAGIC Nova, który jest dedykowany…
Wygląda na to, że vivo X200 Pro jest już drugim telefonem, którego wydajność pozwoliła na…
Honor Magic V3 przez niejednego uważany jest za najlepszy składany smartfon obecnie dostępny na rynku.…
Do premiery coraz bliżej, a OPPO Find X8 Pro po raz kolejny pojawia się w…
Gmail w aplikacji mobilnej na Android i iOS zyskuje ważną funkcję, dzięki której łatwiej sprawdzimy,…
Jedna z dwóch największych słabości najlepszego smartfonu Samsung zostanie wyeliminowana w Galaxy S25 Ultra. Co…