Nowe badanie przeprowadzone przez CIRP wskazuje, że Androidowcy mają większą słonność do bycia lojalnymi marce niż posiadacze iOS-a. Wskaźnik ten osiągnął najwyższy wynik w historii.
Badanie przeprowadzone przez CIRP (Consumer Intelligence Research Partners) wskazuje, że od 2016 roku wzrasta liczba posiadaczy urządzeń z Androidem, którzy pozostają wierni wybranej marce. Obecnie, wskaźnik ten ma być najwyższy w historii pomiarów.
W badaniu wzięto pod uwagę konsumentów w USA, którzy pozostali z platformą, z której korzystali przed wymianą smartfona na nowy w 2017 roku. Dokładnie 91% użytkowników Androida było lojalnych wobec wcześniejszego wyboru. W przypadku urządzeń z iOS-em wynik ten wynosił tylko 86%. Oznacza to, że w dobie wyboru jednej platformy z dwóch dostępnych sprawia, że przeciętny użytkownik po dokonanej decyzji postanawia niczego nie zmieniać.
Warto wziąć pod uwagę jeszcze jeden fakt. Urządzeń z Androidem jest na świecie znacznie więcej niż z iOS-em. Przy zbalansowaniu liczb tak, aby wyniki odzwierciedlały rzeczywistość wynika, że na iOS-a przenosi się więcej posiadaczy Androida niż odwrotnie. W większości przypadków postawienie na system Apple’a sprawia, że konsument zostaje wciągnięty w ekosystem giganta z Cupertino i trudniej jest mu z niego przenieść się na inne. Oczywiście to tylko jedna z przyczyn, która może wyjaśniać takie rezultaty.
Źródło: TechCrunch
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Składany smartfon Samsung Galaxy Z Flip6 może być Twój całkiem za darmo. O ten model…
Producent niemal oficjalnie dał nam do zrozumienia, że realme GT 7 Neo otrzyma ogromną baterię…
Uber nie chce wozić już tylko Polaków, ale także ich paczki i przesyłki. Taka nowość…
Black Friday 2024 rozpoczął się na dobre. Multum promocji zaczęło pojawiać się w sklepach i…
Android zyska świetną nowość, którą warto będzie znać. Nowa funkcja sama zaloguje nas do wszystkich…
WhatsApp wprowadza globalnie funkcję transkrypcji wiadomości głosowych. To genialne rozwiązanie, które pozwoli odsłuchać głosówkę nawet…