Z nowego raportu na temat przywiązania konsumentów do marek możemy dowiedzieć się, które z nich są najważniejsze dla tzw. milenialsów. Wyniki nie są żadnym zaskoczeniem.
Najnowszy raport „Brand Intimacy 2018” wskazuje marki, które dla konsumentów są obecnie najważniejsze. W niniejszym badaniu wzięło udział około 6 tysięcy osób, których można określić mianem „milenialsów” (osoby urodzone w latach 80. i 90. XX wieku). Badani mieszkali w Meksyku, USA i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Nieprzypadkowo, milenialsi są najbardziej przywiązani do Apple. Firma bezsprzecznie zajęła pierwsze miejsce. Na drugim miejscu pojawił się Disney, zaś na trzecim YouTube. Dalsze pozycje to Target i Amazon, Nintendo, Google, Xbox, Netflix i Whole Foods. Od razu możemy zauważyć, że w tym gronie brakuje chociażby Microsoftu czy Samsunga. Jedynie Xbox to dosyć mocno zarysowana marka od giganta z Redmond, która wciąż liczy się wśród konsumentów.
Wśród wszystkich responentów wydzielono także grupę osób w wieku od 18 do 24 lat. W tym przedziale znów królowalo Apple, na dalszych miejscach uplasował się Amazon, YouTube, PlayStation, Starbucks, Nintendo, Google, Netflix, Coca-cola i Walmart.
Nie dziwi wysoka pozycja Apple, Amazona czy Netflixa ze względu na dostarczanie sprzętu, usług i treści w wygodnym formacie. Dla badaczy zaskoczeniem jednak okazał się YouTube. Gdyby podobne badanie na temat przywiązania użytkowników do marek pojawiło się w Polsce to wyniki zapewne byłyby zupełnie inne. Mimo wszystko myślę, że YouTube i tak zająłby dość wysoką pozycję.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.