Kilka tygodni temu informowaliśmy Was, iż Motorola zamierza zmienić swą strategię w zakresie realizacji sprzętu – nacisk ma być przeniesiony z ilości realizowanych modeli na ich innowacyjność i niepowtarzalność. Okazuje się, iż tą drogą zamierza pójść jeszcze kilka innych firm. Co nimi kieruje?
Krótko po oświadczeniu Motoroli w sprawie nowej polityki firmy, pojawiła się plotka pochodząca od redaktorów tajwańskiego serwisu DigiTimes, którzy przekonywali, iż tą samą drogą zamierzają pójść jeszcze RIM, Sony i HTC. Wszystkie wymienione firmy mają ograniczyć liczbę modeli wypuszczanych na rynek i nawiązać tym samym do strategii stosowanej przez Apple. Konkurenci amerykańskiej korporacji zamierzają ponoć wypuszczać 1-2 flagowce w roku.
Do tej pory informacje te nie były komentowane przez przedstawicieli wymienionych firm. To się jednak zmienia. Szef brytyjskiego oddziału HTC – Phil Roberson – poinformował, iż w drugim kwartale 2012 pojawią się smartfony HTC z wyższej półki, ale z każdym rokiem liczba nowych modeli będzie się zmniejszać. Po pierwsze, wynika to gorszych wyników firmy w IV kwartale 2011 roku (zysk zmniejszył się o 26%, więc strategia firmy nie może być właściwa), a po drugie, postanowiono pójść za przykładem Apple, które bije rekordy sprzedaży wprowadzając na rynek jeden smartfon w ciągu roku.
Źrodła: DigiTimes, Torg
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Na rynek wchodzi nowy, bardzo tani smartfon, w postaci Xiaomi Redmi A5. Ma on kosztować…
RPG akcji z elementami przygodówki – Atlas Fallen: Reign Of Sand jest dostępny do kupienia…
Polacy oszukiwani w najgorszy możliwy sposób. Ryzyko pojawiło się wraz ze zbliżającym się terminem rozliczenia…
Amazfit Active 2 nie tylko mocno staniał w promocji, ale dzięki aktualizacji stał się też…
Wygląda na to, że właściciele całkiem świeżego smartwatcha, jakim jest Amazfit Active 2, mogą mieć…
Testowy prototyp modelu Apple Watch 10 wyciekł właśnie do sieci. Wyposażono go w tajemnicze czujniki,…