OnePlus 6 pobił rekord sprzedaży względem poprzedników. Pomimo bardzo krótkiej obecności na rynku Chińczycy mają co świętować
Jakiś czas temu informowaliśmy Was o tym, że najnowszy flagowy model OnePlusa rozchodzi się jak ciepłe bułeczki. Biała wersja smartfona wyprzedała się w 24 godziny. Dziś poznaliśmy oficjalne liczby.
Najnowszy OnePlus 6 nabyło już ponad milion chętnych. To, co najbardziej cieszy to fakt, iż firmie zajęło mniej niż miesiąc, by osiągnąć taki wynik. Dokładnie 22 dni wystarczyło Chińczykom, by smartfon nabyło ponad milion zdecydowanych na zakup. Dla porównania: poprzednim generacjom osiągnięcie takiego wyniku zajęło ponad trzy miesiące.
OnePlus vs Huawei
Oczywiście do takich gigantów, jak Samsung czy też Apple sporo jeszcze brakuje więc nawet nie ma sensu porównywać wyników sprzedaży tych firm, natomiast jeśli spojrzymy na wynik osiągnięty przez OnePlusa oraz ilość sprzedanych Huawei P20 oraz P20 Pro to robi się ciekawie.
Wczoraj wspominaliśmy, że Huawei w niecałe trzy miesiące sprzedał 6 milionów smartfonów z rodziny P20 oraz P20 Pro. Jest to dobry wynik natomiast należy jednak pamiętać o tym, że nowe flagowce Huawei są dostępne również u operatorów oraz w brand storach chińskiego giganta. OnePlus nie oferuje ani sklepów, ani nie możemy nabyć tych smartfonów od operatorów. Chętni mogą nabyć słuchawki wyłącznie drogą internetową bez możliwości fizycznego obcowania z urządzeniem.
To czego dokonał OnePlus przynajmniej na mnie wywarło dużo większe wrażenie. Firma, która nie ma takich gwiazd, jak Robert Lewandowski oraz Gal Gadot, znana jest tylko wśród wąskiej grupy użytkowników i której reklamy nigdy nie widzieliśmy w telewizji, radiu czy też na ulicy, sprzedaje milion urządzeń w 22 dni!
Jeśli porównamy kwoty jakie wydają obydwie korporacje na marketing to podejrzewam, że cały OnePlus kosztuje mniej od kwoty, którą Huawei wydaje na samą promocje oraz wypłaty dla gwiazd, które reprezentują firmę. Po prostu nie mogę wyjść z podziwu, co dokonali Chińczycy pod wodzą Peta Lau.
OnePlus ma co świętować
W niedawnym wywiadzie CEO firmy przyznał, iż wszyscy są zadowoleni ze sprzedaży obecnego flagowca oraz z tego, w jaki sposób fani firmy wypowiadają się na jego temat. Bez dwóch zdań jest to bardzo udany model, który zasługuje na uwagę. Szybkość działania systemu, bezawaryjność i dobry aparat to są tylko trzy przykłady zalet OnePlus 6, a jest ich znacznie więcej.
Owszem, jest też kilka minusów, takich jak brak ładowania bezprzewodowego, certyfikatu wodoszczelności oraz przeciętne audio, natomiast owe niedociągnięcia przestają mieć znaczenie kiedy spojrzymy na cenę OnePlus 6, porównując z kosztem jego konkurentów. Myślę, iż wiele osób woli zaoszczędzić 1000 zł kosztem bezprzewodowego ładowania.
Co sądzicie o wynikach Chińczyków? Czy OnePlus ma co świętować? Dajcie znać w komentarzach.
Żródło: PhoneArena
Ceny OnePlus 6
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.