Wygląda na to, że Samsung chce się „muzycznie” wyspecjalizować. Niedawno na rynek trafił telefon dla melomanów SGH-F400, teraz zaś koreański producent wprowadza nową usługę F400 Share. Pomysł usługi opiera się na skłonieniu anonimowych zespołów, aby wysyłały swoje utwory na stronę Samsunga. Tam każdy będzie mógł je przesłuchać i ocenić. Utwory 4 najwyżej ocenianych grup, zostaną wykorzystane w kampanii reklamowej koreańskiego producenta, przeprowadzonej w radiu i Internecie. I tyle – żadnych pieniędzy, żadnej sławy.
Można zatem powiedzieć, że Samsung żeruje na twórcach, za darmo wykorzystując do potrzeb marketingowych ich pracę. Jednak czy dla młodych zespołów nie będzie ważniejsze, że ktoś ich wysłucha i ewentualnie pochwali?
źródło:techdigest
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
"Marsz aktualizacyjny" producenta Nothing trwa w najlepsze. Tym razem smartfon jego submarki doczekał się najnowszego…
Debiut serii Samsung Galaxy S25 jest coraz bliżej. W przyszłym tygodniu poznamy nowe flagowce na…
Kultowy RPG właśnie trafił na Steam z 90% rabatem. Ten pozwoli wam zaoszczędzić przy zakupie…
Microsoft ostrzega przed masowym oszustwem na WhatsApp. Tym razem chodzi o niebezpieczne kody QR. Sprawdź,…
Revolut przedstawia w aplikacji nowość, która zadba o bezpieczeństwo naszych danych i pieniędzy. To rozmowy…
Wciągająca strategia turowa jest obecnie na wyciągnięcie ręki wielu graczy. Objęta została bowiem kapitalną promocją,…