>
Kategorie: Newsy Samsung Telefony

Samsung Polska: sprawdzamy, czy nasze smartfony wysyłały zdjęcia bez zgody użytkowników

Pod koniec ubiegłego miesiąca świat obiegła informacja, jakoby aplikacja Wiadomości od Samsunga wysyłała zdjęcia bez wiedzy użytkownika. To spory problem dlatego też głos w tej sprawie postanowił zabrać przedstawiciel Samsung Polska.

Kilka dni temu, na naszym portalu ukazał się artykuł wspominający o zjawisku wysyłania zdjęć bez wiedzy użytkownika, poprzez aplikację firmy Samsung, która znajduje się na każdym urządzeniu tej marki. Nie da się ukryć, że to spory problem, a zarazem niekomfortowa sytuacja zarówno dla użytkowników, jak i producenta.

O co właściwie chodzi?

Problem, który szerzej opisał dla Was Aleksander Rapicki, opierając się na doniesieniach serwisu androidcentral (oficjalne źródło Reddit), dotyczył nowej aktualizacji aplikacji Wiadomości do wersji 5.0.21.18. Zgłoszenia dotyczyły głównie modeli Galaxy Note 8, Galaxy S9 oraz Galaxy S9+, a zatem najmocniejszych smartfonów w ofercie producenta. Nic zatem dziwnego, że każdy zaczął się martwić, nawet sam producent.

https://www.gsmmaniak.pl/859982/samsung-aplikacja-do-sms-blad/

Sprawą zainteresował się przedstawiciel Samsung Polska

Nie powinno nikogo dziwić, że sprawa związana z problemami aplikacji stała się dla producenta priorytetem. Tak dużym, że swoje zainteresowanie wykazał nawet polski oddział firmy, a reprezentuje go Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Polska. Poinformował nas, że Samsung bacznie przyglądał się tej sprawie przez ostatnie dni i co istotne, nie stwierdzono żadnych usterek. Poniżej pełna wypowiedź Olafa.

Samsung wnikliwie weryfikował temat przez ostatnie kilka dni. W wyniku naszych ustaleń nie stwierdzono żadnych usterek, zarówno od strony sprzętu jak i oprogramowania, które mogą mieć związek z omawianym przypadkiem. W skali globalnej nie odnotowaliśmy podobnych doniesień ze strony użytkowników, jednak będziemy kontynuować działania w celu wyjaśnienia sprawy

Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Polska

Czy zatem jest się czego obawiać?

Jeżeli takowy problem został zgłoszony przez amerykańskich użytkowników smartfonów marki Samsung, to zapewne występował. Pewne jest, że są to przypadki pojedyncze, a zatem nie jest to problem na skalę światową. Warto jeszcze odnotować fakt, że żadna z tych informacji nie została oficjalnie potwierdzona, a zatem nie możemy mieć 100% pewności, że faktycznie taki problem występuje.

Źródło: Samsung Polska

Paweł Gajkowski

Najnowsze artykuły

  • Newsy

Mocarny OPPO z SD8G3, 12 GB RAM, 144 Hz oraz 67 W oficjalnie. Bardzo wydajny tablet z potencjałem

Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…

21 listopada 2024
  • Newsy
  • Telefony

Być może za wcześnie skreśliłem tegoroczne flagowce. Znalazłem ważny powód, żeby je kupować

Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…

21 listopada 2024
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

Nowa darmowa gra w Epic Games Store. Jest bardzo mrocznie

Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…

21 listopada 2024
  • Newsy
  • POCO
  • Telefony
  • Xiaomi

Mamy globalne potwierdzenie POCO F7 (Pro i Ultra). Smartfony Xiaomi wkrótce w Polsce

Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…

21 listopada 2024
  • Honor
  • Newsy
  • Telefony

Spójrz na tę ślicznotkę. Cienka brzytwa HONOR nie przekroczy nawet 7 mm

HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…

21 listopada 2024
  • Newsy
  • POCO
  • Redmi
  • Telefony
  • Xiaomi

Kupisz to Xiaomi oczami i mam podobnie. Oto nowość, która trafi do Polski, w pełnej krasie

Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…

21 listopada 2024