>
Kategorie: Newsy Samsung Telefony

Samsung Polska: sprawdzamy, czy nasze smartfony wysyłały zdjęcia bez zgody użytkowników

Pod koniec ubiegłego miesiąca świat obiegła informacja, jakoby aplikacja Wiadomości od Samsunga wysyłała zdjęcia bez wiedzy użytkownika. To spory problem dlatego też głos w tej sprawie postanowił zabrać przedstawiciel Samsung Polska.

Kilka dni temu, na naszym portalu ukazał się artykuł wspominający o zjawisku wysyłania zdjęć bez wiedzy użytkownika, poprzez aplikację firmy Samsung, która znajduje się na każdym urządzeniu tej marki. Nie da się ukryć, że to spory problem, a zarazem niekomfortowa sytuacja zarówno dla użytkowników, jak i producenta.

O co właściwie chodzi?

Problem, który szerzej opisał dla Was Aleksander Rapicki, opierając się na doniesieniach serwisu androidcentral (oficjalne źródło Reddit), dotyczył nowej aktualizacji aplikacji Wiadomości do wersji 5.0.21.18. Zgłoszenia dotyczyły głównie modeli Galaxy Note 8, Galaxy S9 oraz Galaxy S9+, a zatem najmocniejszych smartfonów w ofercie producenta. Nic zatem dziwnego, że każdy zaczął się martwić, nawet sam producent.

https://www.gsmmaniak.pl/859982/samsung-aplikacja-do-sms-blad/

Sprawą zainteresował się przedstawiciel Samsung Polska

Nie powinno nikogo dziwić, że sprawa związana z problemami aplikacji stała się dla producenta priorytetem. Tak dużym, że swoje zainteresowanie wykazał nawet polski oddział firmy, a reprezentuje go Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Polska. Poinformował nas, że Samsung bacznie przyglądał się tej sprawie przez ostatnie dni i co istotne, nie stwierdzono żadnych usterek. Poniżej pełna wypowiedź Olafa.

Samsung wnikliwie weryfikował temat przez ostatnie kilka dni. W wyniku naszych ustaleń nie stwierdzono żadnych usterek, zarówno od strony sprzętu jak i oprogramowania, które mogą mieć związek z omawianym przypadkiem. W skali globalnej nie odnotowaliśmy podobnych doniesień ze strony użytkowników, jednak będziemy kontynuować działania w celu wyjaśnienia sprawy

Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Polska

Czy zatem jest się czego obawiać?

Jeżeli takowy problem został zgłoszony przez amerykańskich użytkowników smartfonów marki Samsung, to zapewne występował. Pewne jest, że są to przypadki pojedyncze, a zatem nie jest to problem na skalę światową. Warto jeszcze odnotować fakt, że żadna z tych informacji nie została oficjalnie potwierdzona, a zatem nie możemy mieć 100% pewności, że faktycznie taki problem występuje.

Źródło: Samsung Polska

Paweł Gajkowski

Najnowsze artykuły

  • Co kupić?
  • Promowane
  • Telefony
  • TOP-10
  • Wiadomość dnia

Jaki telefon kupić? Na te smartfony chętnie wydasz swoje własne pieniądze!

Jaki telefon kupić? To pytanie nasi Czytelnicy zadają nam codziennie. Przygotowaliśmy więc zestawienie polecanych smartfonów…

31 stycznia 2025
  • Google
  • Gry i aplikacje
  • Newsy

Zdjęcia Google mają nowe sztuczki. Napraw zdjęcie w kilka sekund

Zdjęcia Google w aplikacji na Androida nauczyły się nowej sztuczki. Potrafią teraz wykonać prostą zmianę,…

31 stycznia 2025
  • Promocje

Świetny Open World do kupienia 95% taniej. Teraz kupisz go za śmieszne pieniądze

Świetny Open World od Ubisoftu został objęty 95% rabatem. Bardzo ciekawy i popularny wśród graczy…

31 stycznia 2025
  • Newsy
  • Telefony
  • Xiaomi

Najlepszy w historii Xiaomi na żywo przed lutową premierą

Globalny Xiaomi 15 Ultra ujawnia kolejne tajemnice. Superflagowiec już nie tylko zdradził wygląd na żywo…

30 stycznia 2025
  • Promocje

Epicka strategia turowa do kupienia taniej o 140 zł. To bardzo ciekawy tytuł

Epicka strategia turowa trafiła na 80% zniżkę. Ta sprawi, że przy zakupie tytułu zaoszczędzicie -…

30 stycznia 2025
  • Apple
  • Newsy
  • Wearables

Apple wypłaci pieniądze za wadliwe baterie zegarków. To marne grosze

Apple znów musi wypłacić pieniądze użytkownikom sprzętów marki. To w związku z ugodą, która dotyczy…

30 stycznia 2025