Kojarzycie markę OPPO? Jeśli nie, to najwyższa pora nadrobić zaległości, gdyż jeszcze w tym roku producent ten ma rozpocząć sprzedaż swoich smartfonów w Polsce! Czy OPPO ma szansę powtórzyć sukces Xiaomi, które zostało pokochane przez sporą część Polaków?
W 2016 roku byliśmy świadkami ważnego wydarzenia dla polskiego rynku smartfonów, którym niewątpliwie było oficjalne wejście Xiaomi do naszego kraju. Od tamtej pory Xiaomi rośnie w Polsce z kwartału na kwartał, z miesiąca na miesiąc, a może nawet i z dnia na dzień. Wielu Polaków polubiło telefony tej marki, co otworzyło oczy innych producentów z Chin, a to zaowocowało majowym powrotem Meizu, które tej jesieni chce wprowadzić do polskich sklepów świetnego Meizu 16.
Już wkrótce do gry dołączy inna firma z Państwa Środka i to nie byle jaka, gdyż jest ona czwartym producentem smartfonów na świecie. Mowa oczywiście o OPPO.
OPPO już wkrótce w Polsce!
Pierwsze poważne wzmianki o europejskiej ekspansji OPPO pojawiły się na początku tego roku, zaś podczas czerwcowej premiery OPPO Find X informacja ta została oficjalnie potwierdzona.
W tamtym momencie nie wiedzieliśmy, czy OPPO rozpocznie sprzedaż smartfonów w Polsce. Teraz już wiemy, że OPPO oficjalnie wejdzie na nasz rynek jeszcze tej jesieni, prawdopodobnie w pierwszej jej połowie. Bardziej konkretny termin nie jest jeszcze ustalony, ale podobno wszystko jest już dopinane na ostatni guzik, więc OPPO powinno wyrobić się z formalnościami przez niezwykle ważnym okresem świątecznym.
Czego możemy spodziewać się po OPPO?
Jeśli ktoś niezbyt kojarzy OPPO i liczy na kolejne tanie, ale dobre smartfony z Chin (jak te od Xiaomi), ten może się zdziwić. Spółka należąca do BBK Electronic tworzy dobrze wyposażone smartfony klasy premium, które w niczym nie ustępują produktom takich konkurentów jak Samsung, LG czy Sony, wliczając w to ceny.
Przykładów nie trzeba szukać daleko. Rewelacyjny OPPO Find X to wydatek 999 euro (ok. 4300 złotych), a w wersji Lamborghini Limited Edition nawet 1699 euro. OPPO R17 ze Snapdragonem 670 kosztuje w Chinach równowartość niemal 2000 złotych netto, zaś OPPO F9 ma MediaTeka helio P60 i kosztuje niemal 1300 złotych (bez podatków).
Oczywiście inna polityka cenowa niż w przypadku Xiaomi wcale nie skreśla szans OPPO w Polsce. Wspomniany już przeze mnie kilkukrotnie OPPO Find X to jeden z najbardziej zaawansowanych i ekstrawaganckich smartfonów na świecie, który może zachwycić nawet najbardziej wymagających klientów. Poza tym, kiedyś taki Huawei też był uważany za egzotycznego Chińczyka bez szans na sukces w naszym kraju, a teraz potrafi prześcignąć Samsunga w statystykach sprzedaży.
Czy Polacy zaufają OPPO tak, jak zaufali Huawei i Xiaomi? Już wkrótce się przekonamy.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.