Aby umocnić swoją pozycję na indyjskim rynku technologicznym, Samsung otwiera w Bengaluru nową, największą na świecie placówkę, w której będzie serwował zainteresowanym wysokiej jakości doznania za pomocą najnowszych technologii swojej produkcji.
Samsung’s Opera House – miejsce, w którym ludzie spotykają się z technologią
Słynna Opera w Bengaluru otrzymała gruntowny remont, żeby stworzyć w niej centrum technologiczne Samsunga. Wszystko to w celu dzielenia się z indyjską społecznością innowacyjnym sprzętem, zapewniając jej najświeższe doznania z branży smartfonów, sztucznej inteligencji i wirtualnej rzeczywistości.
Zgodnie z zapowiedziami, placówka ma pozwalać między innymi na to, aby po raz pierwszy w Indiach pasjonaci technologii mogli skorzystać z takich innowacji VR, jak 4D Sway Chair, czy Whiplash Pulsar 4D. Gigant ma również zaprezentować pełną gamę smartfonów i urządzeń mobilnych wraz z flagowymi produktami elektroniki użytkowej, takimi jak telewizory QLED, telewizory Smart TV, czy lodówki Family Hub. Gratką ma być specjalna strefa AGD, w której szef kuchni przeprowadzał będzie pokazy gotowania za pomocą inteligentnych sprzętów.
Misja Samsunga w Indiach
Według wice-prezesa Samsung India, firma chce stać się częścią społeczności, a stworzenie tego miejsca jest pewnym dążeniem w tym kierunku – „Myślimy o większej liczbie takich miejsc w kraju.” – Przedstawiciel koreańskiego producenta nie wspomniał jednak, kiedy mogłoby dojść do ich zwiększenia.
Jak widać, pomimo tego, że Samsung dominował w indyjskim segmencie smartfonów premium w pierwszej połowie 2018 r. z 48-procentowym udziałem w rynku (według raportu firmy CyberMedia Research z 17 sierpnia), wciąż chce rozwijać i tworzyć nowe miejsca, w których będzie mógł dzielić się swoją technologią z ludźmi.
Swoją drogą, chcielibyście takie centrum w Polsce?
Źródło: Android Central
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.