TP-LINK Neffos C9A / fot. gsmManiaK.pl
Spis treści
Kiedy dowiedziałem się, że będę testował TP-LINK Neffos C9A byłem do tego modelu sceptycznie nastawiony. Pomyślałem sobie, co może być fajnego w smartfonie niskobudżetowym? Moje nonszalanckie podejście szybko się zmieniło, kiedy tylko zacząłem obcować z tym urządzeniem – poznałem jego mocne i słabe punkty. I wiem jedno: kupując tani smartfon trzeba iść na kompromis.
TP-LINK Neffos C9A będę wspominał dobrze, gdyż producent, pomimo ograniczonego budżetu zdołał zaimplementować sensowny aparat, który dobrze sprawuje się w dzień. Do zalet spokojnie mogę zaliczyć również ergonomię użytkowania. Nie można także nie wspomnieć o dwóch slotach kart SIM i osobnym czytniku kart microSD – to obecnie coraz rzadziej spotykane zestawienie.
Teraz kilka słów na temat tego, co mi się nie podobało. Na pierwszy ogień idzie długi czas ładowania, który potrafi doprowadzić do frustracji, zwłaszcza kiedy musimy doładować szybko telefon w ciągu dnia. Szkoda również, że TP-LINK nie dopracował oprogramowania, przez co smartfon pracuje nierówno – liczę na to, że producent wkrótce to naprawi udostępniając nowe oprogramowanie (a niemal na pewno udostępni zważywszy na to, że Neffos aktualizuje nawet najtańsze telefony).
Pozostają w końcu kwestie jasności ekranu (maksymalna wartość podświetlenia powinna być wyższa), fotografowania po zmroku (to niestety wada wszystkich urządzeń w tym segmencie) oraz braku powłoki oleofobowej, przez co ekran szybko się brudzi.
ZALETY
|
WADY
|
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie mam pojęcia, w jaki sposób Redmi Turbo 4 Pro może być tak tani na…
Chciałoby się napisać — NARESZCIE! Długo czekaliśmy na oficjalny powrót vivo do Polski, ale w…
OnePlus 13T zadebiutował oficjalnie. Dla mnie to ideał kompaktowego flagowca w doskonałej cenie. Ponadto ma…
Tak wygląda cała seria Apple iPhone 17! Masz okazję sprawdzić design modeli iPhone 17, iPhone…
Wciągający FPS – Turbo Overkill kupicie teraz za niecałe 15 zł w jednym z popularnych…
BNP Paribas ostrzega wszystkich swoich klientów. To jedna z tych wiadomości, których nie można zignorować,…