Nie tak dawno temu Samsung obrał bardzo ciekawą drogę, aby dopiec jednemu ze swoich wielkich konkurentów – firmie Apple. Zaczęło się od reklamy wyśmiewającej cechy iPhone’a, a także użytkowników tego urządzenia. Akcja zakończyła się sukcesem, Samsung więc szybko poszedł tym tropem i wypuścił dwie kolejne reklamy w podobnym klimacie. Teraz bohaterem owych perypetii nie jest już Samsung Galaxy S II, lecz Samsung Galaxy Note.
Firma Samsung dała użytkownikom Androida (bohaterom filmiku) kilka godzin na zaznajomienie się z urządzeniem Galaxy Note wraz z magicznym rysikiem S Pen. Następnie owi bohaterowie wyszli na ulicę Manhattanu, aby zmierzyć się oko w oko, jeden na jednego, z użytkownikami produktów firmy Apple. Zadanie było proste – sporządzenie wiadomości urodzinowej za pomocą swoich telefonów.
Kobieta – użytkowniczka iPhone’a – stwierdziła, że czuje się „zażenowana” i „zazdrosna” o funkcje, jakie oferuje Galaxy Note. O co zazdrosna? O to, że jej telefon takowych nie posiada. Firma Apple od razu zarzuciła Samsungowi, że stawia on doświadczonego użytkownika Galaxy Note’a naprzeciw niedoświadczonej użytkowniczki iPhone’a. Tak jednak (podobno) wcale nie było. Zapraszamy do obejrzenia klipu. Co o tym sądzicie?
Źródło: Samsung / youtube
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.