Po tylu latach istnienia na rynku, iPhone’y wciąż są rozchwytywane. Mało tego! Okazuje się, że ich popularność ciągle wzrasta, nawet jeśli część użytkowników na nie narzeka.
Nastolatkowie kochają iPhone’y
Najnowsze badanie przeprowadzone przez Piper Jaffray pośród Amerykanów wskazuje na to, co słyszeliśmy już wiele razy w przeciągu ostatnich lat – iPhone’y są naprawdę popularne. Jednak po ponad dziesięciu latach od premiery pierwszej wersji urządzenia można by sądzić, że owa popularność może raz spadać, raz wzrastać lub po prostu się zatrzymać. Tymczasem wszelkie znaki na niebie, ziemi i w badaniach wskazują, że mowa tylko i wyłącznie o wzroście.
Dokładnie 82% amerykańskich nastolatków przyznaje, że korzysta przynajmniej z jednego modelu smartfona Apple. Co więcej, 86% nastolatków stwierdza, że ich następnym smartfonem będzie iPhone. Jedynie 10% ankietowanych odpowiedziało, że w przyszłym roku zamierza zaopatrzyć się w smartfona z Androidem na pokładzie. W przypadku tej ostatniej kwestii mowa nawet o spadku względem wyniku 11%, który pojawił się w analogicznej ankiecie przeprowadzonej pół roku temu.
Ankietowanych było 8600 jednostek, które pochodziły z 48 stanów. Średni ich wiek wyniósł 16 lat. iPhone’y są numerem jeden wśród nastolatków od pięciu lat, ale powyższe wyniki okazują się być najwyższe w historii pomiarów!
iPhone XS Max za 30 tysięcy w szalonej odsłonie? Wysoka cena nie odstraszy
#BeautyGate – właściciele iPhone’ów byli naprawdę zdenerwowani
BeautyGate to kolejna „afera”, która od startu sprzedaży iPhone’ów XS była wielokrotnie komentowana. W telegraficznym skrócie chodziło w niej o to, że robiąc zdjęcie twarzy z przedniego aparatu była ona za bardzo „upiększona”. Zbyt mocne wygładzenia w trybie portretowym wdały się wielu we znaki. Całość była wynikiem utraty kontrastu i szczegółów na zdjęciu przy wyborze nieodpowiedniego kadru przez system. Oczywiście zdenerwowani na całą sytuację byli głównie posiadacze najnowszych smartfonów.
Apple jednak nie zostawi tej sytuacji i całość zostanie naprawiona w aktualizacji iOS 12.1, która zadebiutuje już niebawem.
iPhone Xr w polskiej przedsprzedaży. Niby „tani iPhone”, a droższy od niejednego flagowca
iPhone – w czym tkwi magia Apple?
Mam przeogromne wrażenie, że cokolwiek nie zostanie napisane o iPhone’ach i Apple to ten produkt i tak się sprzeda. Zobaczcie ile różnych rzeczy, „afer” i mankamentów było już opisywanych na naszych łamach. Zawsze znajdą się osoby, które wyśmieją rozwiązania Apple i ich klientów oraz takie, które szukają czegoś innego. To normalne, aczkolwiek nieustające zainteresowanie tą marką jest niesłychane. Nieważne, że telefon za 5 tysięcy złotych ma starą i wolną ładowarkę, brak przejściówki w pudełku i kolejny rok z rzędu wygląda tak samo. Większość chce go mieć. Spora część osób po prostu go kupuje nie zważając na innych. To wszystko potwierdzają badania i wyniki finansowe Apple. Ta firma i jej produkty się nie kończą, nawet jeśli na część problemów narzekają sami właściciele jej sprzętu.
Ceny w sklepach
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.