Sony zaprezentowało już swoje słuchawki Xperia U oraz Xperia P, które mają pomóc firmie wrócić na szczyt i stać się fundamentem pod budowanie własnej marki po rozstaniu z firmą Ericsson. Dobre smartfony to jednak nie wszystko – potrzebny jest także solidny marketing. W tym przypadku japoński gigant nie zamierza oszczędzać. Firma planuje przeprowadzić największą od lat kampanię reklamową.
Dyrektor ds. Marketingu Sony – Steve Walker – poinformował, iż jego firma zamierza poważnie zwiększyć nakłady na reklamę w bieżącym roku. Póki co nie znamy szczegółów, ale menedżer powiedział m.in., iż sposoby zdobywania nowych klientów będą „nowe i bardzo kreatywne”. Warto w tym miejscu podkreślić, iż w ciągu kilku ostatnich lat Sony zapowiadało już kampanie reklamowe zakrojone na szeroką skalę. Wystarczy wspomnieć, iż na marketing związany z PS Vita wydano 50 mln dolarów. O jakich sumach mowa tym razem? Niestety, na razie nie wiadomo.
Sprzedaż Xperia P oraz Xperia U ma się rozpocząć w maju. Pierwsza słuchawka posiada 4-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 960×540 pikseli oraz dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania na poziomie 1 GHz. Użytkownicy mogą liczyć m.in. na aparat 8 Mpix oraz chip NFC. Xperia U doczekała się ekranu o przekątnej 3,5 cala i rozdzielczości 854×480 pikseli oraz aparatu 5 Mpix.
Źródło: Engadget
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…
Być może zbyt surowo oceniłem flagowce pracujące na procesorze Snapdragon 8 Elite. Są gorące, ale…
Epic Games Store znów rozdaje nową grę za darmo. Tym razem jest mrocznie i tajemniczo.…
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…