Sony zaprezentowało już swoje słuchawki Xperia U oraz Xperia P, które mają pomóc firmie wrócić na szczyt i stać się fundamentem pod budowanie własnej marki po rozstaniu z firmą Ericsson. Dobre smartfony to jednak nie wszystko – potrzebny jest także solidny marketing. W tym przypadku japoński gigant nie zamierza oszczędzać. Firma planuje przeprowadzić największą od lat kampanię reklamową.
Dyrektor ds. Marketingu Sony – Steve Walker – poinformował, iż jego firma zamierza poważnie zwiększyć nakłady na reklamę w bieżącym roku. Póki co nie znamy szczegółów, ale menedżer powiedział m.in., iż sposoby zdobywania nowych klientów będą „nowe i bardzo kreatywne”. Warto w tym miejscu podkreślić, iż w ciągu kilku ostatnich lat Sony zapowiadało już kampanie reklamowe zakrojone na szeroką skalę. Wystarczy wspomnieć, iż na marketing związany z PS Vita wydano 50 mln dolarów. O jakich sumach mowa tym razem? Niestety, na razie nie wiadomo.
Sprzedaż Xperia P oraz Xperia U ma się rozpocząć w maju. Pierwsza słuchawka posiada 4-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 960×540 pikseli oraz dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania na poziomie 1 GHz. Użytkownicy mogą liczyć m.in. na aparat 8 Mpix oraz chip NFC. Xperia U doczekała się ekranu o przekątnej 3,5 cala i rozdzielczości 854×480 pikseli oraz aparatu 5 Mpix.
Źródło: Engadget
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…
Zeszłoroczny hit FPP do kupienia w super cenie – już teraz mogę Wam zdradzić, że…
Jeden z najbardziej wypasionych telefonów 2025 roku dopiero zadebiutował, a już doczekał się edycji specjalnej.…
Samsung rozpoczyna współpracę z PKO Bankiem Polskim. To dobra wiadomość zarówno dla klientów polskiego banku,…
Komu jednego z najlepszych tabletów z Androidem kilkaset złotych taniej w promocji? Samsung Galaxy Tab…