Od dziś na polskim rynku rusza aplikacja mobilna PLTAXI. Dla pasażerów PLTAXI oznacza najprostszy i najszybszy w Polsce sposób zamówienia taksówki. Taksówkarzom aplikacja zapewnia podniesienie efektywności pracy i znaczne zwiększenie zarobków.
Bezpłatna aplikacja dostępna będzie już wkrótce w Android Market i Apple AppStore. Aby zamówić taksówkę wstarczy uruchomić aplikację i kliknąć jeden przycisk. Aplikacja PLTAXI współpracuje z inteligentnym serwerem, który skraca czas oczekiwania na taksówkę. Pasażer nie ponosi żadnych kosztów związanych z zamówieniem taksówki. Po ściągnięciu i zainstalowaniu aplikacji na swoim telefonie, klient rejestruje się, jako użytkownik i tworzy swój profil, w którym określa preferencje cenowe oraz inne parametry taksówki. Aplikacja, za pomocą wbudowanego w telefonie systemu GPS, lokalizuje miejsce, w którym znajduje się pasażer. Po kliknięciu jednego przycisku, PLTAXI zamawia taksówkę najłatwieji najszybciej w Polsce. Informacja o przyjęciu zlecenia jest natychmiast przesyłana do pasażera wraz z informacją o czasie oczekiwania na taksówkę oraz o odległości, w jakiej się znajduje. System informuje pasażera, że taksówka dojechała i gdzie na niego oczekuje.
Aplikacja PLTAXI dostępna jest bezpłatnie dla kierowców w całej Polsce na stronie www.pltaxi.com oraz w Android Market. Aby zarejestrować się w systemie, potrzebny jest telefon z systemem Android. Nie ma żadnych umów terminowych, kaucji, jedynie akceptacja warunków korzystania z aplikacji i rejestracja
w systemie, która zajmuje tylko 5 minut. Od kierowców nie są pobierane żadne opłaty za korzystanie z aplikacji. Jedyny koszt, jaki ponosi taksówkarz, to opłata w wysokości nie wyższej niż 2 zł – pobierana od każdego kursu zrealizowanego poprzez aplikację PLTAXI. Przez kilka pierwszych miesięcy kierowcy będą mogli realizować kursy bez pobierania prowizji.
Korzystanie z aplikacji PLTAXI pozwala kierowcom znacznie zwiększyć swoje zarobki. Inteligentny serwer przesyła optymalne zlecenie, co skraca czas dojazdu do pasażera. Dzięki bezpośredniej komunikacji wewnątrz aplikacji kierowca wysyła powiadomienie o przybyciu, co redukuje czas oczekiwania na pasażera. Ponieważ w systemie nie ma stref, kolejne zamówienie może przyjść natychmiast po zakończeniu poprzedniego kursu. Dzięki tym innowacjom, kierowca traci mniej czasu czekając na postojach i wykonuje więcej kursów w tym samym czasie pracy, co przekłada się na zwiększenie jego przychodów.
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) udowadniają, że eksport nie jest zarezerwowany wyłącznie dla dużych…
Orange Flex przygotował ofertę idealną w ramach ferii zimowych, które właśnie trwają. W aplikacji w…
Wygląda na to, że Google Pixel 6a to naprawdę wytrzymały smartfon. Już niejeden egzemplarz wytrzymał…
Niebawem poznamy najcieńszy flagowiec, który zdetronizuje dotychczasowego króla "składaków", czyli HONOR Magic V3. Do debiutu…
Nowa metoda oszustów jest bezlitosna dla niczego nieświadomych Polaków. Policja wydała ważny apel, wskazując, kto…
DeepSeek to nowe objawienie 2025 roku, czyli chatbot AI, który stał się konkurencją dla ChatGPT.…