Zanim zaczniecie wołać: „co to za clickbaitowy tytuł?”, rzućcie okiem na to, co proponuje nam sklep x-kom.pl. To bowiem bardzo ciekawa inicjatywa, która znakomicie wyjaśnia mechanizmy rządzące reklamami w internecie.
Nie oszukujmy się – Mikołaj nie zawsze trafia w dziesiątkę z wyborem prezentu. Po świętach na aukcje internetowe trafia ponad milion niechcianych produktów, a badania pokazują, że rozczarowana rzeczami znalezionymi pod choinką jest ponad 1/3 Polaków.
Teoretycznie rozwiązanie tego problemu jest bardzo proste – po prostu mówimy osobom, które mają nas obdarować, co chcielibyśmy znaleźć po choinką w tym roku. Część osób z pewnością decyduje się na takie rozwiązanie, ale wtedy znika cała przyjemność z otrzymywania niespodziewanych podarków i moment zaskoczenia oczekiwanym prezentem.
Jeśli akurat na Waszej liście życzeń znajduje się popularny sprzęt elektroniczny (a można śmiało założyć, że taka sytuacja ma miejsce), to ciekawe rozwiązanie tej sytuacji przedstawia nam sklep x-kom.pl. To bowiem opcja bazująca na haśle „przekaz podprogowy”, co pewnie wywołuje podejrzliwość większości z Was, ale praktyce okazuje się rozwiązaniem, które stosuje praktycznie… każdy sklep internetowy, a teraz może z niego skorzystać praktycznie każdy.
Zasada jest prosta – z listy potencjalnych prezentów wybieramy to co najbardziej nam się podoba, np. konsolę do gier. Każdemu z produktów towarzyszy zdjęcie uroczego kotka. Wystarczy, że skopiujemy link z tej strony i podeślemy wspomniane zdjęcie osobie, od której chcielibyśmy taki prezent otrzymać. Od tej pory na każdej stronie internetowej, którą odwiedzi ta osoba, x-kom wyświetlać będzie informację, co jest dla nas najlepszym prezentem na święta – w naszym przypadku będzie to właśnie konsola do gier.
Kampania realizowana przez x-kom nie jest skomplikowana technicznie. Wykorzystuje powszechnie stosowany w całym internecie remarketing. To właśnie to narzędzie odpowiedzialne jest za wyświetlanie nam na każdej stronie produktów, które wcześniej oglądaliśmy w sklepach i portalach aukcyjnych. W tym przypadku osoba, która weszła na stronę z uroczym kotkiem, zamiast reklam tych czworonogów zobaczy sugestię najlepszego prezentu pod choinkę.
Trzeba przyznać, że pomysł sklepu x-kom.pl jest naprawdę ciekawy – jasne, nie ma nic zbożnego w tym, by zalewać strony odwiedzane przez wybraną osobę reklamami jednego produktu, ale z drugiej strony chociaż raz możemy poczuć się tak, jak operator dużego sklepu internetowego, który za pośrednictwem bardzo prostego zabiegu jest w stanie wyświetlać nam spersonalizowane oferty przez długi czas.
Jeśli więc nie chcecie mówić wprost innym osobom, co chcecie zakupić, to może jest to dobry środek perswazji?
https://www.gsmmaniak.pl/934180/najlepsze-promocje-swieta-2018/
informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…
Apple iPhone SE 4 będzie miał premierę w Polsce jeszcze wcześniej, niż oczekiwałem. Smartfon zadebiutuje…
Zadebiutował OPPO Find X8 Pro: superflagowiec stworzony z myślą o Europie, a co za tym…
Podkręcony Snapdragon 8 Gen 3 w połączeniu z 7000 mAh to marzenie niejednego ManiaKa. Sam…