Apple nie pojawi się na targach CES 2019 w Las Vegas, które rozpoczynają się za kilka dni. Firma jednak trafie strollowała wszystkich pozostałych producentów.
Od wielu lat Apple celowo omija wszystkie wielkie i światowe wydarzenia związane z inauguracjami technologicznych rozwiązań czy premierami smartfonów. Mamy przecież mnóstwo targów i konferencji, na których pojawiają się najwięksi producenci na świecie ze swoimi nowymi urządzaniami. Jednak nie Apple.
Koncern z Cupertino tradycyjnie już nie wystawi się na targach CES 2019, które rozpoczną się 8 stycznia w Las Vegas. Nie oznacza to jednak, że firma całkowicie nie zwraca uwagi na to, co się dzieje.
Hasłem przewodnim wycieczek do Las Vegas od wielu lat zostaje powyższe zdanie. Nie ulega wątpliwości, że na jego podstawie zrobiono mnóstwo filmów i powstało jeszcze więcej anegdot. Tak się składa, że Apple postanowiło celnie skorzystać z timingu i wspomnianego zdania.
Firma przygotowała plakat witający przybyszów w Las Vegas, okraszony przerobionym hasłem. Na ogromnym „płótnie”, którym stał się budynek pojawiło się czarne tło z białymi konturami tylnej obudowy iPhone’a XS. Obok niego znajduje się hasło:
What happens on your iPhone, stays on your iPhone.
Hasło można przetłumaczyć, jako „Co dzieje się na Twoim iPhonie, zostaje na Twoim iPhonie.”
Firmie Apple można ostatnio zarzucić całkiem sporo, ale na pewno nie to, że przestała dbać o prywatność użytkowników. Właściwie na tle pozostałych producentów to właśnie Apple zdecydowanie się wyróżnia. Koncern z Cupertino przypomina o tym wszystkim, którzy przyjeżdżają na targi CES 2019. Spore grono odwiedzających czy wystawców na pewno korzysta z urządzeń Apple.
Apple musi dbać o bezpieczeństwo prywatnych danych swoich użytkowników. W końcu na iPhonie lub w usłudze iCloud przechowywana jest nie tylko historia przeglądania sieci, zdjęcia, dostęp do kont bankowych, zakupów, e-maili i wielu innych, ale przede wszystkim coraz częściej – dane zdrowotne.
Muszę przyznać, że taki plakat to wyśmienity popis marketingowy Apple. Nie tylko akcja jest zrobiona ze smakiem, ale odwołuje się do „tradycyjnych wartości i legend Las Vegas”, a dodatkowo jej celowy timing aż prosi się o brawa.
Apple w porównaniu do urządzeń z Androidem wielokrotnie pokazało, że pod względem bezpieczeństwa wypada znacznie lepiej. Zamknięty ekosystem ma swoje plusy, więc celny trolling wobec konkurencji to coś na co firma z Cupertino mogła śmiało sobie pozwolić.
A co Wy sądzicie o takiej akcji?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…
Apple iPhone SE 4 będzie miał premierę w Polsce jeszcze wcześniej, niż oczekiwałem. Smartfon zadebiutuje…
Zadebiutował OPPO Find X8 Pro: superflagowiec stworzony z myślą o Europie, a co za tym…
Podkręcony Snapdragon 8 Gen 3 w połączeniu z 7000 mAh to marzenie niejednego ManiaKa. Sam…
Z zakupem telefon do zdjęć czekasz do premiery Huawei Mate 70? Możesz mieć rację, bo…
Seria vivo S20 zaoferuje użytkownikom mocarną specyfikację. Zwłaszcza vivo S20 Pro zapowiada się na jednego…