W wyniku dzisiejszej awarii T-Mobile związanej z pożarem na Annopolu system powiadomień o wizytach w Centrum Medycznym Medicover odmówił posłuszeństwa. Firma wydała oficjalny komunikat.
Klienci T-Mobile borykają się z poważnymi utrudnieniami spowodowanymi pożarem hali na warszawskim Annopolu. Mimo trwających prac mających przywrócić pełną funkcjonalność sieci, niektóre usługi są w dalszym ciągu niedostępne. Rykoszetem oberwało się także pacjentom Centrum Medycznego Medicover, którzy przez brak powiadomień z potwierdzeniem dzisiejszych wizyt, mogli poczuć się nieco zdezorientowani.
Medicover, znany usługodawca w zakresie prywatnej opieki zdrowotnej poinformował za pośrednictwem Facebooka o awarii systemu telekomunikacyjnego opartego o sieć T-Mobile. Kilkugodzinne utrudnienia w korzystaniu z infolinii dobiegły już końca, gdyż firma uruchomiła dodatkowy, zapewne tymczasowy numer, na który mogą dzwonić klienci Centrum. Niestety, problemem, znacznie poważniejszym okazują się SMS-y z powiadomieniami.
Medicover bez powiadomień SMS
Klienci Medicover przywykli do otrzymywania notyfikacji za pośrednictwem usługi SMS, w których centrum medyczne potwierdzało termin wizyty. Awaria T-Mobile spowodowała przerwę w działaniu wspomnianej usługi, przez co gros osób nie zostało poinformowanych o zmianie bądź potwierdzeniu dzisiejszej wizyty u lekarzy specjalistów.
Masz problem z T-Mobile? Nie tylko Ty – pożar w Warszawie unieruchomił niektóre systemy
Medicover uspokaja i tłumaczy, że brak stosownej wiadomość SMS to wynik awarii sieci. Wspomniane potwierdzenie można uzyskać w aplikacji mobilnej dla iOS oraz Androida lub Portalu Pacjenta.
Źródło: Medicover
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.