Indyjski rynek jest jednym z kluczowych dla producentów elektroniki użytkowej. To właśnie tam ścierają się najpotężniejsi gracze i wprowadzają atrakcyjne cenowo urządzenia. Po prezentacji serii Galaxy M ewidentnie widać, że walka pomiędzy Xiaomi i Samsungiem się zaognia.
Niebawem do sprzedaży w Indiach trafi Redmi Note 7, ale nie zmienia to faktu, że marka już zaczęła tworzyć wokół siebie sporo zamieszania. Najnowszy tweet opublikowany przez Redmi wymierzony jest bezpośrednio w Samsunga.
Chiński producent udowadnia, że Redmi Note 7 przewyższa inne urządzenie o oznaczeniu M w najpopularniejszej aplikacji benchmarkowej AnTuTu. Xiaomi nie wspomniał o nazwie urządzenia, ale wszyscy wiemy, że marka mówi o nowo zaprezentowanym Galaxy M20.
Z postu wynika, że Redmi Note 7 zakończył test z wynikiem 143000 punktów, a Galaxy M20 zdołał uzyskać 123000 punktów w AnTuTu. Jak zapewne dobrze wiecie, sercem Samsunga Galaxy M20 jest nowy układ SoC – Exynos 7904 SoC, a wydajność w Redmi Note 7 zapewnia Snapdragon 660.
The 'M'ic drop moment when you realise #ԀW8ᔭ will outperform! #MiPowerd
RT if you agree! pic.twitter.com/3UeljTl7nX— Redmi India (@RedmiIndia) 5 lutego 2019
Mając na uwadze fakt, że na wynik końcowy w AnTuTu składa się wydajność procesora, układu graficznego, pamięci RAM, a także szybkość pamięci, nie ma się czemu dziwić, że Galaxy M20 przegrał w tym pojedynku. Redmi Note 7 uzyskał po prostu wyższy wynik, ponieważ Snapdragon 660 ma dwa dodatkowe bardziej wydajne rdzenie, aniżeli Exynos 7904 w Galaxy M20, a także dlatego, że Snapdragon 660 ma mocniejsze GPU niż to w Exynos 7904.
Na ten moment nadal nie jest jasne, kiedy Redmi Note 7 zadebiutuje na indyjskim rynku. Mając jednak na uwadze zwiększoną aktywność Redmi, można założyć, że pojawi się na początku marca.
Nie da się jedna ukryć, że Galaxy M20 może konkurować ze smartfonem Redmi przede wszystkim bardziej pojemnym akumulatorem, mniejszym podbródkiem, a także sugerowana cena detaliczna, która w przypadku najmocniejszego wariantu ustalona została na 12990 rupii indyjskich (~687 zł).
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.