Spotify aktualizuje regulamin. Od 1 marca każda próba ominięcia systemu reklam w darmowej wersji usługi będzie skutkować usunięciem konta, na którym wykryto zmianę.
Reklamy potrafią zepsuć nawet najlepszy nastrój, ale bez nich nie moglibyśmy korzystać z wielu ciekawych serwisów. Oczywiście przy założeniu, że nie chcemy za takowy dostęp płacić w tradycyjnej formie.
Dotyczy to zarówno serwisów informacyjnych, jak i usług oferujących dostęp do treści audio oraz wideo. Niektórzy użytkownicy, pragnąc obejść tę niedogodność, decydują się na korzystanie ze służących do tego narzędzi.
Ich legalność, szczególnie w ujęciu regulaminu, jest wątpliwa i nikogo nie powinna dziwić stanowcza reakcja Spotify.
Nie do końca uczciwe działania użytkowników darmowej wersji serwisu Spotify zostaną ukrócone przez usługodawcę już w przyszłym miesiącu. Dokładnie 1 marca w życie wejdą ustalenia związane z trwałą blokadą kont osób wykorzystujących sposoby ominięcia reklam w usłudze.
Sam proceder nie jest niczym nowym. W ubiegłym roku odnotowano ponad 2,3 miliona takowych przypadków.
Dotychczas usługodawca traktował użytkowników pobłażliwie, dzięki czemu konta były blokowane tylko czasowo. Teraz ban ma być permanentną formą kary za kombinatorstwo.
Nie chcę oceniać osób, których dotkną działania Spotify, jednak powiedzmy sobie szczerze — czy śmiesznie niska opłata lub zgoda na wysłuchanie reklam nie są adekwatne do otrzymanych korzyści? Sprawa warta jest przemyślenia.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
OPPO zaprezentowało harmonogram wdrażania aktualizacji do ColorOS 15 z Androidem 15. Jeżeli posiadasz jego smartfon,…
Klienci PKO BP po raz kolejni są wprowadzani w błąd. To z kolei może prowadzić…
Messenger zostaje wyposażony w przydatne nowości – jakość HD w połączeniach, pocztę głosową, tła AI…
Nowego Xiaomi pokochasz za pojemną baterię i wysoką wydajność. Xiaomi Redmi Turbo 4 ujawnił część…
Ta gra to interaktywny film, który stał się niemałym hitem w oczach krytyków i graczy.…
Nie tylko OPPO Find X8 Pro był gwiazdą dzisiejszej premiery. Wraz z nim debiutował OPPO…