Google i Android z reklamami są nierozłączni, jak Apple ze swoimi pozwami patentowymi. Jeśli posiadacie urządzenia pracujące pod kontrolą „zielonego robota”, to pewnie niejednokrotnie mieliście już okazję, aby się o tym przekonać. Włączamy aplikacje – reklama. Czasem nawet dostajemy reklamowy spam podczas włączania ekranu głównego telefonu. Jednakże firma znalazła nowy sposób, aby jeszcze bardziej „uatrakcyjnić” nam życie.
Zapewne każdy kojarzy nudny sygnał połączenia, na który jesteśmy skazani gdy do kogoś dzwonimy. U operatorów modne też stało się wprowadzanie wybranego utworu muzycznego w miejsce owego sygnału. Google jednak robi krok naprzód i patentuje „technologię”, która to będzie miała możliwość odtwarzania nam reklam, gdy będziemy wykonywać połączenie. Reklamodawcy w zamian mają być rozliczani zależnie od tego, jak szybko nasz rozmówca odbierze swój telefon.
Brzmi to dosyć makabrycznie, a nawet i śmiesznie. Jednak nie do końca wiadomo, czy coś takiego w ogóle zostanie kiedykolwiek wdrożone. Nie wiadomo też, kto czerpałby zyski z owych reklam – mało prawdopodobne byśmy byli to my. Co dalej? Reklamy w lodówce, reklamy w pralce? To już chyba lekka przesada. A co Wy o tym myślicie? 😉
Źródło: engadnet
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony Xperia 1 VII przed premierą pojawiła się na zdjęciach na żywo. Fioletowy wariant to…
Epic Games rozdaje perełkę od indie studia – gracze przez najbliższy tydzień mogą odebrać za…
Honor Pad GT zadebiutował oficjalnie. Ponieważ ma rozsądną specyfikację i niską cenę, chętnie zobaczyłbym go…
Nie mam pojęcia, w jaki sposób Redmi Turbo 4 Pro może być tak tani na…
Chciałoby się napisać — NARESZCIE! Długo czekaliśmy na oficjalny powrót vivo do Polski, ale w…
OnePlus 13T zadebiutował oficjalnie. Dla mnie to ideał kompaktowego flagowca w doskonałej cenie. Ponadto ma…