Google i Android z reklamami są nierozłączni, jak Apple ze swoimi pozwami patentowymi. Jeśli posiadacie urządzenia pracujące pod kontrolą „zielonego robota”, to pewnie niejednokrotnie mieliście już okazję, aby się o tym przekonać. Włączamy aplikacje – reklama. Czasem nawet dostajemy reklamowy spam podczas włączania ekranu głównego telefonu. Jednakże firma znalazła nowy sposób, aby jeszcze bardziej „uatrakcyjnić” nam życie.
Zapewne każdy kojarzy nudny sygnał połączenia, na który jesteśmy skazani gdy do kogoś dzwonimy. U operatorów modne też stało się wprowadzanie wybranego utworu muzycznego w miejsce owego sygnału. Google jednak robi krok naprzód i patentuje „technologię”, która to będzie miała możliwość odtwarzania nam reklam, gdy będziemy wykonywać połączenie. Reklamodawcy w zamian mają być rozliczani zależnie od tego, jak szybko nasz rozmówca odbierze swój telefon.
Brzmi to dosyć makabrycznie, a nawet i śmiesznie. Jednak nie do końca wiadomo, czy coś takiego w ogóle zostanie kiedykolwiek wdrożone. Nie wiadomo też, kto czerpałby zyski z owych reklam – mało prawdopodobne byśmy byli to my. Co dalej? Reklamy w lodówce, reklamy w pralce? To już chyba lekka przesada. A co Wy o tym myślicie? 😉
Źródło: engadnet
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Kapitalna gra detektywistyczna od Rockstara została objęta potężnym 77% rabatem. Nie dość, że przy jej…
Klienci PKO BP zostali perfidnie wzięci na celownik. Niebezpieczeństwo nigdy do końca nie minie, można…
Nareszcie ogłoszono datę premiery serii Infinix NOTE 50. Następcy świetnych i tanich Infinix NOTE 40…
Specyfikacja Samsunga Galaxy A56, A36 i A26 5G została potwierdzona przed premierą. Znamy też konkretną…
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…