Studio Activision zapowiedziało właśnie swoją najnowszą produkcję dedykowaną urządzeniom mobilnym. Call of Duty: Mobile to klasyczny shooter, który zagości na smartfonach z Androidem oraz iOS. Data premiery nie została niestety ujawniona.
Call of Duty to mocny i znany tytuł, który próbował już swoich sił na urządzeniach mobilnych. Problem w tym, że było to nieco inne od tradycyjnego podejście, przez co mobilnej odsłonie gry nie udało się zdobyć wystarczającej atencji.
Tym razem może być jednak inaczej. Wystarczy spojrzeć na oficjalną zapowiedź CoD: Mobile, w ramach której możemy zapoznać się z filmowym zwiastunem.
Call of Duty: Mobile — ruszyły zapisy do testów
Zacznijmy od początku. Activision zapowiedziało właśnie Call of Duty: Mobile, czyli nic innego jak CoD na urządzenia z systemami Android oraz iOS. Nie oznacza to jednak, że gra zostanie stworzona przez rzeczonego producenta i wydawcę, który mógłby wykorzystać tutaj zaawansowany silnik graficzny.
Najprawdopodobniej w obawie przez zbyt wysokim kosztem produkcji firma zdecydowała się opłacić studio Tencent znane z tytułów mobilnych. Zamiast autorskiego rozwiązania wykorzystano tutaj silnik graficzny Unity, który, choć nie jest idealny, powinien sprawdzić się w przypadku Call of Duty: Mobile.
Smartfonowy CoD będzie grą darmową, w której pojawią się mikropłatności. Na ten moment nie wiemy jeszcze, na ile uciążliwy będzie wspomniany system monetyzacji i na ile wsparcie wirtualnymi monetami będzie miało wpływ na wyniki zabawy. Zostawmy na boku niewiadome i sprawdźmy to, co jeszcze wiemy o grze.
FPS Call of Duty: Mobile będzie skoncentrowany na rozgrywce multiplayer. Oznacza to wspólną zabawę ze znajomymi, z którymi zmierzymy się w trybach takich jak Deathmatch czy Deathmatch drużynowy. To cieszy, zwłaszcza że zarówno bronie, jak i postacie mocno nawiązują do pełnoprawnej produkcji. Kto zna „pełny” CoD, z pewnością pokocha jego mobilną odsłonę.
Jeśli chcielibyście przetestować grę przed jej oficjalnym startem, koniecznie zgłoście taką chęć na stronie Call of Duty: Mobile.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.