Dzisiejszy poranek powitał wielu użytkowników sieci Virgin Mobile w bardzo nieprzyjemny sposób. Sieć boryka się z awarią, przez którą abonenci (w tym także ja) borykają się z niemożnością wykonywania połączeń i korzystania z internetu mobilnego.
Jak donosi wielu użytkowników Virgin Mobile – co widać po aktywności na facebookowym profilu operatora – od wczesnych godzin rannych sieć boryka się ze sporymi problemami technicznymi z jej funkcjonowaniem. Kłopoty objawiają się totalnym brakiem zasięgu, co umożliwia tylko i wyłącznie wykonywanie połączeń alarmowych.
Virgin Mobile – sieć nie działa już od kilku godzin
Wiele wskazuje na to, że problemy nie są związane z infrastrukturą sieci Play, na której głównie bazuje ten wirtualny operator – rzecznik sieci Play, Marcin Gruszka, zaprzecza takim doniesieniom, co potwierdzają również abonenci tego telekoma. Owszem – odnotowano wzrost liczby problemów z poprawnym funkcjonowaniem sieci, ale z pewnością nie jest on na tyle wysoki, by zagrozić poprawnemu działaniu Play’a, co zresztą zdążyłem już zaobserwować wśród abonentów tego operatora.
Nie wiemy niestety, jak szybko zakończą się problemy abonentów z niewłaściwym funkcjonowaniem sieci Virgin Mobile. Operator ogranicza się tylko do lakonicznego stwierdzenia wklejanego pod postami zdenerwowanych użytkowników o treści:
Najmocniej przepraszamy. Mamy przejściowe problemy z działaniem sieci. Już nad tym pracujemy. Prosimy o jeszcze odrobinę cierpliwości.„.
To dość lakoniczny komunikat.
Miejmy nadzieję, że funkcjonowanie sieci już niebawem zostanie przywrócone. Virgin Mobile to jeden z największych wirtualnych operatorów w Polsce, więc skala problemów jest naprawdę spora i mocno utrudnia funkcjonowanie wielu osobom.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.