T-Mobile postanowiło rozprawić się z zarzutami stawianymi wobec sieci przez samych klientów. Czy to oznacza lepsze traktowanie obecnych abonentów? Seria spotów reklamowych „Bez nonsensów„ ma to wyjaśnić.
25 marca 2019 T-Mobile uruchomiło kampanię informacyjną o interesującej nazwie „Bez nonsensów”. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na problemy, na które skarżą się klienci sieci. Firma zamierza uporać się z niedogodnościami będącymi przedmiotem kampanii. Czy mamy podstawy, by jej wierzyć? Sprawdźmy.
Udział w akcji biorą cztery spoty telewizyjne, które opisują cztery największe bolączki klientów sieci. T-Mobile przygotowało również specjalną stronę internetową, na której można zapoznać się z większą liczbą zarzutów, które niebawem mają stracić rację bytu. Jeśli należycie do grona użytkowników ofert Magenta Team, informacja zawarte w witrynie mogą was zainteresować. Dowiecie się między innymi tego, że klienci uważają, iż:
Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna — mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile.
W głębi serca mam nadzieję, że zapewnienia T-Mobile znajdą pokrycie w rzeczywistych działaniach, ale o tym przekonamy się dopiero w przyszłości. Osobiście śmiem wątpić w stuprocentową skuteczność, jednak nawet niewielka zmiana na plus, będzie mile widziana.
Ze wszystkich kłopotliwych kwestii zawartych w kampanii najbardziej problematyczna wydaje mi się ta związana z przedłużaniem umowy przez obecnych abonentów. Co ciekawe, chyba wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że nie jest to wyłącznie bolączką T-Mobile, ale także każdego innego operatora. Telekom po „złapaniu” klienta często zapomina o tym, że starania mające na celu jego zatrzymanie, są koniecznością.
Na bazie moich osobistych doświadczeń, a także doświadczeń moich znajomych, wnioskuję, że opisywany problem jest realny i potrzebna w tym zakresie zmian. Czy T-Mobile takowe przyniesie? Czas pokaże.
https://www.gsmmaniak.pl/967538/dyskusja-oferta-na-karte-czy-abonament/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Oppo Find X8 Mini będzie bardzo smukłym smartfonem, który do tego nie zrezygnuje z wielkiej…
Ulefone Armor 28 Ultra rozbił bank. Smartfon ma 16 GB RAM, MediaTeka Dimensity 9300+, 1…
Choć może się to wydawać niesłychane, Huawei dominuje na rynku smartfonów. Składane telefony w Chinach…
Samsung Galaxy M35 5G ma nową cenę w Polsce. Teraz najbardziej opłacalnego Samsunga kupisz u…
Świeżutki iPhone 17 Air jednak nie będzie taki, jak się spodziewaliśmy. Jego rozmiary mogą niestety…
Motorola Razr 60 przed premierą zdradza pierwsze detale specyfikacji technicznej. Tańsza składana Motorola przynosi dobre…