T-Mobile postanowiło rozprawić się z zarzutami stawianymi wobec sieci przez samych klientów. Czy to oznacza lepsze traktowanie obecnych abonentów? Seria spotów reklamowych „Bez nonsensów„ ma to wyjaśnić.
25 marca 2019 T-Mobile uruchomiło kampanię informacyjną o interesującej nazwie „Bez nonsensów”. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na problemy, na które skarżą się klienci sieci. Firma zamierza uporać się z niedogodnościami będącymi przedmiotem kampanii. Czy mamy podstawy, by jej wierzyć? Sprawdźmy.
Udział w akcji biorą cztery spoty telewizyjne, które opisują cztery największe bolączki klientów sieci. T-Mobile przygotowało również specjalną stronę internetową, na której można zapoznać się z większą liczbą zarzutów, które niebawem mają stracić rację bytu. Jeśli należycie do grona użytkowników ofert Magenta Team, informacja zawarte w witrynie mogą was zainteresować. Dowiecie się między innymi tego, że klienci uważają, iż:
Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna — mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile.
W głębi serca mam nadzieję, że zapewnienia T-Mobile znajdą pokrycie w rzeczywistych działaniach, ale o tym przekonamy się dopiero w przyszłości. Osobiście śmiem wątpić w stuprocentową skuteczność, jednak nawet niewielka zmiana na plus, będzie mile widziana.
Ze wszystkich kłopotliwych kwestii zawartych w kampanii najbardziej problematyczna wydaje mi się ta związana z przedłużaniem umowy przez obecnych abonentów. Co ciekawe, chyba wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że nie jest to wyłącznie bolączką T-Mobile, ale także każdego innego operatora. Telekom po „złapaniu” klienta często zapomina o tym, że starania mające na celu jego zatrzymanie, są koniecznością.
Na bazie moich osobistych doświadczeń, a także doświadczeń moich znajomych, wnioskuję, że opisywany problem jest realny i potrzebna w tym zakresie zmian. Czy T-Mobile takowe przyniesie? Czas pokaże.
https://www.gsmmaniak.pl/967538/dyskusja-oferta-na-karte-czy-abonament/
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Do globalnej premiery zmierza POCO F7 oraz POCO F7 Ultra. Certyfikacja smartfonów Xiaomi to świetna…
HONOR 300 na zdjęciach prezentuje się zjawiskowo. To będzie wyjątkowo cienka brzytwa, która nie przekroczy…
Oto oficjalny wygląd nowego Xiaomi, którego będziemy często polecać. Nazywa się Redmi K80, choć do…
Apple iPhone SE 4 będzie miał premierę w Polsce jeszcze wcześniej, niż oczekiwałem. Smartfon zadebiutuje…
Zadebiutował OPPO Find X8 Pro: superflagowiec stworzony z myślą o Europie, a co za tym…
Podkręcony Snapdragon 8 Gen 3 w połączeniu z 7000 mAh to marzenie niejednego ManiaKa. Sam…